Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av julimamma - 18 oktober 2011 22:20

Lite senare under eftermiddagen så har jag tränat med Tiffany och gör verkligen små framsteg hela tiden, hon är så duktig. Sen kom "R" hem från jobbet och vi åt mat tillsammans sen fick Tiffany bada och sen fick hon gröt och ersättning. Sen fick hon sova kl 20 och sen dess har hon sovit och jag har duscha, kollat på 112-på liv och död och så har jag kolla på sjukhuset med. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra för Tiffany ska få välling vid kl 23, så det blir väl och sitta vid datan tills dess för "R" spelar på sin xbox. Skriver mer imorgon, God natt!

Av julimamma - 18 oktober 2011 16:25

Det är inte speciellt roligt väder ute idag så jag tog fram hoppgungan till Tiffany för att se om hon skulle acceptera den nu, hon har inte tyckt om att hoppa i den sen sista operationen i juni. Men idag så tyckte hon om att hoppa i den sen vart hon trött och fick lite mat och sen fick hon sova middag och håller på vaknar nu. Under tiden hon sov middag har jag;
Satt igång tvättmaskin.
Diska.

Gjort mer mat till Tiffany (4st burkar).

Fika lite.

Ska strax gå och ta upp henne sen blir det och busa med henne sen om någon timme ge henne mat och sen hänga tvätt. Så får vi se när "R" kommer hem idag från jobbet. Annars under kvällen blir det och ta de lugnt. Skriver mer sen, ha de bra!
 
Bild på Tiffany i hoppgungan, vilken glad unge. <3

Av julimamma - 18 oktober 2011 16:20


  Tiffany tyckte de va roligt i hoppgungan idag, tog ett tag för henne och acceptera den igen. Har inte vilja hoppa i den sen sista operationen(juni) sen dess har hon testat 2-3gånger men de har inte gått alls. Testade idag igen och det tyckte hon var roligt. Min lilla skrutt är bara för söt och rolig.

Av julimamma - 18 oktober 2011 13:33

Redan tisdag och idag regnar de så just nu sitter vi i soffan under en filt tillsammans och myser. Om ett tag blir de mat för Tiffany sen ska hon sova middag. Tiffany sitter och klappar katten(Tuttis) just nu och han lägger sig i hennes knä, ser ganska roligt ut. Skriver mer senare, ha de bra!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards