Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av julimamma - 29 oktober 2011 22:33

Kan börja med och berätta att Tiffany fick feber igår kväll 38,5grader så hon fick alvedon sen skulle hon få välling men i samma sekund så spydde hon upp alvedonen och de va inte kul. Så de blev och tvätta av henne och sen tvätta av sig själv sen spydde hon när hon satt i gåstolen så de blev och tvätta av henne och torka av gåstolen med. Sen slutade hon och så fick hon alvedon i rumpan istället, sen fick hon sova för natten utan välling.


Imorse vaknade vi runt kl 10 och åt frukost sen gjorde vi oss klara för att åka till barnloppis som var på Hagateatern men de va inte alls mycket och se där men vi hitta en sak där iallafall som vi behöver till Tiffany. Efter de åkte vi till Västerås och kollade runt lite på Erikslund men hittade inte så mycket där men hittade en kläning till Tiffany som hon ska ha på sig i jul. Sen gick vi vidare till Ikea för vi skulle köpa en matstol till Tiffany som hon ska ha hos mina föräldrar, sen hittade vi lite annat med. Sen åkte vi till Kungsör för min bror fyller år imorgon så vi åkte dit och grattade honom sen hem och Tiffany fick gröt och ersättning. Annars under kvällen har vi tagit de lugnt och jag ska strax slå in mer julklappar som jag har köpt idag sen ska Tiffany få välling, funderar på sen om jag ska kolla på film men de beror på hur trött jag är efter jag har mata Tiffany och slagit in alla julklapparna. Kommer inte på så mycket mer och skriva nu.

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards