Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av julimamma - 24 oktober 2011 23:37

Glömde ju skriva att vi har fått en annan BVC sköterska istället för den andra som tar över den vi hade. För jag kände att min magkänsla sa "ifrån" nu om att ha denna BVC sköterskan som vi skulle ha då. Men nu när vi har bytt till den andra sköterskan som vi har haft ibland som vikarier, så känns magkänslan rätt så det är skönt. Sen så fick jag ringa till Försäkringskassan under EFTERMIDDAGEN igen, så jag kunde få mina resten av pengarna snarast så jag får ena delen nu och den andra om någon dag. Men att det ska behövas ringa flera gånger under 1dag för att få fart på dom lite, bara för att de hade blivit något galet i min ansökan. SUCK! Men huvudsaken är att jag får dom pengarna och att de ska rulla på som de gjorde innan för de är inte meningen att jag ska behöva ringa dit igen.
  Tycker inte om när dom ska bråka med mig eftersom det är inte första gången!
Men huvudsaken är att det är fixat nu och att det fortsätter som det ska nu. Ska kolla på sjukhuset nu, ha de bra!

Av julimamma - 24 oktober 2011 23:16

Idag så vaknade jag vid kl 8:30 för jag hade satt alarm så jag kunde ringa till BVC och så fick Tiffany välling och jag åt gröt sen körde "R" mig och Tiffany till Kungsör för vi skulle till mina föräldrar. När vi kom hem till dom så åkte vi ganska direkt till Eskilstuna och då åkte vi till Skokanonen och där köpte vi ett par skor till Tiffany för hennes andra var försmå. Så vi börja med och mäta Tiffanys fot och vi fick hjälp med så vi gjorde rätt. Det visar sig att Tiffany har mellan 19-21, så vi testade ett par 19 men dom satt gränsfall på henne så tog vi 20 och dom satt jätte bra på henne.
När vi kom hem till dom igen så fick Tiffany sin ersättning och sen sova middag, sen när hon vaknade så fick hon gunga en stund och va ute på en promenad med. Vi åkte hem vid kl 19 och Tiffany fick ersättning och göras klar för sängen vid kl  ca 20:15. Så mamma var kvar hos oss en stund under kvällen för hon skulle hämta brorsan hos hans tjej ikväll med, när hon åkte så har jag duscha och nu sitter jag vid datan. Tiffany ska strax få välling och ny blöja sen blir det och kolla på Sjukhuset, 112-på liv och död sen ska jag sova. Skriver mer imorgon, ha det bra!
 
Tiffanys nya skor som hon fick av sin morfar, och hon tyckte om dom med. :)

Av julimamma - 24 oktober 2011 09:46

Idag är de ny vecka och denna vecka börjar inte alls bra. Men jag har iallafall ringt till BVC och försäkringskassan så nu har vi bytt sköterska och så får vi se när resten av mina pengar kommer från försäkringskassan. Tiffany har nyss druckit upp sin välling och nu blir det och ta de lugnt en stund så får vi se vad som händer under eftermiddagen. Kommer inte på så mycket mer och skriva nu, ha det bra så skriver jag senare.

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards