Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av julimamma - 6 juni 2012 23:45

Under dagen som sagt så har vi haft besök och sen har Tiffany busat massor. Sen har vi annars tagit de lugnt och sen bestämde vi oss för att käka så åt jag kycklingsallad och sen har vi mest tagit de lugnt och sen fick Tiffany även smaka av min kycklig och sen spydde hon upp de igen. Stackarn!
Sen fick hon sova för natten och somnade ganska direkt, sen kollade jag på film med "R" sen tog jag en dusch och efter de nu så kollar jag på en till film med "R". Sen blir de och sova för natten för jag är verkligen jätte trött. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Skriver mer imorgon när jag har tid. Ha de bra och god natt!
 


Av julimamma - 6 juni 2012 18:43

Imorse gick vi upp vid kl 09 och åt frukost och gjorde ordning här hemma för kalas. Tiffany har lekt för fullt och även fått bada på morgonen med och sen hade hon fått kallsup och sen spydde hon precis när "R" hade fått på henne en blöja. Så det var bara och fylla upp badkaret igen och sätta ner henne där och torka av golvet med sen gick det bättre och sen fick hon sova en stund så hon orkade med när alla gästerna skulle komma.
När gästerna kom så fikade vi och "R" fick sina presenter och sen vart det prat och sen vaknade Tiffany med men hon var nyvaken och ganska tystlåten men hon satt och dansa till sina leksaker hon hade.

Annars har dagen varit jätte bra och mycket bus med Tiffany och hon dansar för fullt just nu när jag spelar barnmusik (absolute barnfavorite) och vi sitter och funderar på vad vi ska äta för mat ikväll. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu. Skriver mer senare. Ha de bra!

Av julimamma - 6 juni 2012 01:08

Tänkte bara skriva god natt nu för nu ligger jag i sängen och myser med kudden. Skriver mer imorgon när jag har tid. God natt!8

Av julimamma - 6 juni 2012 00:25

Grattis älskling/pappa "R" på födelsedag, vi älskar dig!
 
Bilden är från november 2011.

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards