Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av julimamma - 25 juni 2012 23:17

Imorse ringde väckarklockan redan kl 07:30 för vi skulle vara på sjukhuset kl 09. Men gick inte upp fören kl 08 för de var så kallt och hade ingen lust och gå upp heller eftersom de regnade för fullt ute. Men gick upp och Tiffany sov fortfarande så vi käkade frukost och sen vid kl 08:20 väckte vi Tiffany och gav henne välling sen iväg till sjukhuset och träffade Logopeden.
Det gick jätte bra hos logopeden och hon kollade vad Tiffany kunde och hur hon lekte bland annat osv. Sen åkte vi till stan och där klippte sig "R" och de var verkligen på tiden men tyckte han kunde ha klippt mer. När vi var klara där så gick vi in på hemköp och handla lite smått sen gick vi till ett fik och det var dags för Tiffany och äta men hon ville inte. Efter de gick vi till Lindex och kollade lite men ingenting till Tiffany denna gång, hemligt!
Efter de åkte vi till Västerås och handla lite saker till Tiffany som behövs och sen kollade vi även efter lite presenter och vad vi köpte tänker jag inte tala om, de får ni se de om ca 3veckor när hon fyller år. 

När vi kom hem så fick Tiffany sova middag och jag somnade på soffan jag med var jätte trött och hade ont i huvudet. Men när jag vaknade hade jag ont i magen istället så vet inte riktigt vilket som var bäst och ha ont i men de gick över iallafall. Så var de dags och börja med mat så de gjorde "R" och jag diskade under tiden sen käkade vi och sen har vi tagit de lugnt och Tiffany sover som en stock. 

Har fortfarande ont i magen så jag funderar faktiskt på lägga mig ganska snart ska kolla upp några saker till sen ska jag sova för natten och hoppas på att jag slipper ha ont i magen imorgon när jag vaknar. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Tänkte lägga in lite bilder med de var ett tag sen jag gjorde det. 
 
Bilder från idag när vi var hos frissan och väntade och i bilen på vägen hem från affären. Tiffany fick kossan i förtidig present utav oss. 

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards