Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av julimamma - 2 juni 2012 23:20

Imorse vaknade Tiffany kl 09:15 och då fick hon välling och sen kollade vi på barnprogram tillsammans en stund och sen ville hon gå ner på golvet och leka. Sen ringde jag till mamma och kollade om vi kunde vara hos dom under dagen och vi åkte dit under eftermiddagen.
Under dagen har Tiffany varit busig men samtidigt så har hon "hamstra" emellan åt med och sen fick hon sova middag. Sen somnade jag till i fåtöljen och Tiffany busade runt på golvet och åkte på sin gåbil mycket med och hade jätte kul. Annars har det varit en lugn dag och mycket bus och sen senare under eftermiddagen så började Tiffany bli gnällig så fick hon alvedon på tandköttet för tanden har börja spricka igenom. Sen vart hon lugn igen och pratade för fullt när vi kom hem igen. Så åt vi Sushi och då ville Tiffany smaka lite ris och sen drack hon sin välling och somnade i min famn för jag satt med henne i famnen en stund för hon var jätte ledsen. 
När hon började somna till så satte hon sig upp i mitt knä och pekade på sin säng och sa DÄJ(där), då ville hon att jag skulle lägga henne i sängen så somnade hon direkt.
Jag har tagit de lugnt under kvällen har läst lite olika bloggar och njuter av kvällen, ska strax sova för natten är jätte trött redan fast jag sov ca 1timme under dagen. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll, skriver mer kanske imorgon om jag har tid. Ha de bra och god natt! 

Av julimamma - 2 juni 2012 23:01

Lördag 2juni:
Frukost - Välling 

Mellis - Sommarfrukter-smoothie  
Mat - Sommarfrukter-smoothie 
Middag -  Fruktsmoothie 
Kvällsmål - Välling 


dagar som har det inte har hänt någonting. 

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards