Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 15 juni 2012

Av julimamma - 15 juni 2012 23:45

Under dagen var vi till lekparken och där träffade vi en tjej med sin dotter från föräldrargruppen så Tiffany lekte med hennes dotter en stund sen gick vi hem och då fick Tiffany sova middag. Tiffany var jätte trött så hon somnade ganska direkt och jag åt lite mellis sen somnade jag ifrån tven och innan jag somnade hade jag jätte ont i huvudet men de var borta sen när jag vaknade igen.
Annars under kvällen har Tiffany lekt inne på sitt rum själv och sen skulle vi äta mat och så var de dags för Tiffany och få välling men de ville hon inte ha. Så hon fick faktiskt en flaska med ersättning(speciall) och de drack hon utan några problem sen borstade jag tänderna på henne och så somnade hon utan några problem ikväll, hon la sig så snällt och gav mig en slängpuss som vanligt. Sen har jag tagit de lugnt och duscha ska snart sova.
Är jätte trött ikväll även om jag har sovit en stund på soffan, kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Skriver mer imorgon när jag har tid och skriva. Ha de bra och god natt! 

Av julimamma - 15 juni 2012 22:45

Måltiderna under dagen:
Frukost - Havregrynsgröt & välling.

Mellis - Smoothie .
Mat -  Smoothie & lasang.
Middag - Vatten & lasang.
Kvällsmål - Spec.ersättning
Från frukosten imorse.    
Annars verkar de börja gå ganska bra med matningen igen och att hon har börja äta mat och gröt igen. Men nu är de vällingen som inte är lika populär längre, så de blir väl och ha uppbehåll med den någon vecka ev. så får vi se sen hur de blir. Men förstår henne om hon tröttnar på vällingen eftersom hon får de morgon och kväll varje dag så kan de bli lite tjatigt. Jag är glad att hon äter och dricker bra igen, tanken på början av veckan.
Håller tummarna att de fortsätter så ett tag nu och att de löser sig med vällingen! 

Av julimamma - 15 juni 2012 12:27

 
Imorse vaknade vi vid kl 10 men Tiffany vaknade en stund innan det. Men vi åt frukost och då fick hon gröt och välling. Sen efter frukosten så fick Tiffany leka en stund sen blir de träning för henne om en stund, jag ska duscha av mig lite sen får vi se vad som händer under dagen.
Sen får vi se vad som händer under dagen, skulle behöva städa men vi har ingen dammsugare som funkar. Skriver mer senare. Ha det bra!

Av julimamma - 15 juni 2012 00:02

Måltiderna under dagen:
Frukost - Maka & välling.

Mellis - Välling.
Mat - Sommarfrukter-smoothie & sallad+kebab.
Middag - Sommarfrukter-smoothie +kaka.
Kvällsmål - Havregrynsgröt +ostskiva & vatten.
   
Bild på när Tiffany åt sin maka imorse och tyckte det var gott, kan vara duktig bara hon vill. <3 

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards