Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av julimamma - 5 juni 2012 23:37

Denna morgon vaknade vi upp hos mina föräldrar och då var kl 09:15 och då gick vi upp och åt frukost och Tiffany fick sin välling och sen fixade vi oss sen var det dags för mig och åka till tandläkaren idag. Det gick som jag trodde, och jag hade redan en tand som jag behövde laga förra året men har totlat glömt bort de. Så jag har den tanden jag måste fixa och 2st till sen så jag ska fixa 2st nästa gång och då tyckte tandläkaren och sköterskan att jag skulle ta bedövning för de kommer behövas. Har faktiskt aldrig tagit det förut dels för att jag hatar verkligen sprutor!! Men vi får se hur de kommer gå.

Under tiden jag var hos tandläkaren så var Tiffany kvar hos pappa/morfar och lekte utomhus för Tiffany ville tydligen vara ute och leka. Sen fick hon mat och sen klippte jag faktiskt håret på Tiffany för första gången och de gick ganska bra faktiskt. Sen blev de nästan dags för henne och sova middag och hon sov nästan 2timmar och jag passade också på och vila en stund.
När Tiffany vaknade så sov jag fortfarande på soffan och hon åkte runt för fullt på sin gåbil och lekte med brorsan och mamma i köket för mamma gjorde maten och sen efter vi hade ätit mat så åkte vi hem igen.

Men innan vi kom hem så åkte vi till Big inn och handla lite och då gick vi in på en butik och de slutade med att jag gick ut med en helt ny mobil utan att hade tänka tanken på och fixa en ny redan nu. Den andra jag hade den har badat i handfatet i badrummet och efter de har den haft ett eget liv.

Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Skriver mer imorgon när jag har tid. God natt!



   

Tandläkaren!                                 HTC explorer.

Av julimamma - 5 juni 2012 23:30

 
Grattis Tuttis på din 7års dag, älskar dig!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards