Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 30 juni 2012

Av julimamma - 30 juni 2012 23:45

Dagen började med att vi vaknade vid kl 10 och åt frukost och sen tog vi de lugnt en stund och jag duschade sen vid kl 13:30 så gjorde vi oss klara för att åka till Eskilstuna för vi skulle till Leos lekland idag och de uppskattade verkligen Tiffany, även om hon inte gjorde allt men hon tyckte det var jätte roligt och åka rutshkanan(stavning?). Vi var där i ca 1,5 timme och de var ganska lagom sen var Tiffany jätte trött och sen åkte vi till affären och handla lite sen hem och åt mat och jag började sätta ihop några smålådor som vi köpte igår på Ikea.
Ja sen åt vi mat sen gjorde jag klart i Tiffanys rum sen gick vi ut en stund på promenad och sen kom när vi kom in så åt Tiffany kräm och en stund senare åt hon havrregrynsgröt och sen fick hon sova för natten och somnade utan några problem.
Annars under kvällen blev de och ta de lugnt ska snart sova om en stund med är jätte trött idag efter allt bus på Leos lekland. Kommer inte på så mycket mer och skriva mer ikväll. Skriver mer imorgon när jag har tid.
Ha de bra och god natt!

Det är 17dagar kvar tills Tiffany blir 2år, börjar bli stora tjejen.. <3
 

Av julimamma - 30 juni 2012 00:15

Under dagen så åkte vi till Kungsör för min morfar skulle komma på besök hos mina föräldrar så vi var där ett par timmar och fikade och hade de trevligt. Sen åkte vi till "R" jobb för han var tvungen och hoppa in lite snabbt under sin semester. Men vi åkte till Västerås och lämnade en bil och då stannade vi förbi några ställen och köpte en present till Tiffany från hennes mormor/morfar eftersom dom har problem med sin bil och vi var ändå i Västerås. Sen när vi kom hem så fick Tiffany sova för natten och då var kl 20:15 ungefär och jag har slagit in hennes presenter ikväll med och tagit de lugnt och kollat på en film samtidigt som gick på tven.
Kommer inte på så mycket mer och skriva om dagen/kvällen. Skriver mer imorgon när jag har tid. Nu tänkte jag faktiskt sova för natten är jätte trött redan. Ha de bra och god natt!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards