Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av julimamma - 1 maj 2013 22:14

Denna dag började som sagt inte som väntat men vad som hände de skrev jag tidigare i bloggen. Men annars under dagen så kom Karin och Amanda över på besök sen gick vi ut och mata änderna sen till en lekpark sen till donken och käkade glass efter de gick vi till Maxi och handla lite sen vidare till en annan lekpark och där fick Tiffany leka i sandlådan jätte länge sen var hon jätte trött och vi kom in.
När vi kom in så fick Tiffany sova en stund för hon var helt slut, vi har varit ute verkligen hela dagen och det var jätte fint väder även om de blåste storm emellan åt. Det kunde ha varit mer perfekt i lekparken om inte en familj var där men de sket vi iallafall för vi hade de trevligt och snackade massor och busade med Tiffany. 
Ska snart sova för natten är jätte trött ska kolla på Unga mödrar och knaske på Tonårsbossen ikväll om jag orkar annars blir de och sova för natten direkt. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Ha de bra!

Av julimamma - 1 maj 2013 11:25

Det är ny månad och det innebär att de är min månad som jag fyller år, dessutom är det en vårmånad med och nu har de verkligen börja bli vår ute med.
Dagen igår var inte den bästa men den fick en bra kväll iallafall som tur var. Men när jag skulle kolla på Djurakuten och Tonårsbossen men jag somnade innan de hann börja så jag stängde ner de och sov istället.
Morgonen kunde ju ha börjat bättre för Tiffany var verkligen full av skit, sängen, under sängen och hennes nalle med. Så det var bara och slänga in Tiffany i duschen och bädda rent i sängen. Jaja, skriver mer senare. Ha de bra så länge.

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards