Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 20 maj 2013

Av julimamma - 20 maj 2013 23:46

Morgonen började med att Tiffany fick inte upp sin dörr helt imorse så hon satt och knackade istället massor sen hade hon krypit upp i sin säng igen och sparka i vägen istället för hon tyckte vi skulle komma och släppa ut henne. Hehe!
När vi åt frukost så åt hon upp sin gröt utan några problem och sen var hon fortfarande hungrig så hon åt en skål med flingor och en riskaka med till. Så jag började plocka ordning lite smått i köket och sen satte jag igång en maskin med tvätt, när Tiffany var klar så ville hon hjälpa mig och plocka ordning lite så hon la ner alla pantburkar/flaskor i en soppsäck och sen ville hon ha saft och efter en stund påpekade hon att hon var hungrig igen, testade och ge henne mat hon åt ett par skedar sen var det stopp. Så började hon bli trött igen och då la jag henne i sängen och hon somnade ganska direkt och sov ca 1,5timme och under tiden hann jag sätta igång en maskin till med tvätt och pratat med sköterskan från Habliteringen i Västerås med. Så passade jag på och kolla på Unga mödrar och vila en stund sen kom Tiffany upp med och så ville hon äta och då fick hon en flaska med smoothie och en skål med flingor.
Efter de åkte vi till affären och handla lite som fattades sen gick vi in på H&M en snabbis med och köpte lite bebiskläder och ett par strumpbyxor till Tiffany med. När vi kom hem så hängde jag tvätt och Tiffany gav katterna mat och "R" gjorde maten. Sen åt vi middag tillsammans och efter maten fick Tiffany duscha sen ville hon sova för natten, men hon kom på för första gången att hon kunde försöka leka lite inne på sitt rum så hon kröp ur sin säng 2gånger men se somnade hon för natten utan några problem. Vårt busfrö kan försöka ibland iallafall fast hon själv påpekade om att hon ville sova för natten vid kl 20:30 och somnade vid kl 20:40.
Annars under kvällen har vi bädda rent i sängen ska strax sova för natten med är jätte trött verkligen. Skriver mer imorgon ha det bra!

Av julimamma - 20 maj 2013 23:38

Under dagen var vi till H&M och där hittade vi jätte gulliga bebiskläder till Lillsyskonet och Tiffany var med och valde lite kläder med. Det blev blandat med storlekar också. Annars under dagen har jag tagit de ganska lugnt med dels för att jag har haft problem med mina foglossningar och lite sammandragningar med och så huvudvärk imorse med.
 
Vad det är och storlek:
1, Byxor 2par storlek: 62.
2, Bodysar 2st storlek: 50.
3, 1 Kobody storlek: 68.
4, Kodress storlek: 68.
5, Komössa till storlek: 68.

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards