Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 5 maj 2013

Av julimamma - 5 maj 2013 22:01

Under dagen har vi varit till Kungsör och kollade på medeltidsmarknaden men det fanns verkligen ingenting där så vi åkte vidare till Eskilstuna istället och kollade runt lite på Tuna Park. Där köpte jag 2st tunikor till mig själv och lite kläder till Tiffany en korttröja och en "magtröja", vet inte riktigt vad de heter. Sen åkte vi hem och Tiffany fick ny blöja sen kröp hon upp i sängen och somnade direkt, hon var jätte trött annars under dagen har hon varit ett matvrack och snäll i affärerna med. Hon plockade lite med bebiskläder hon också och tyckte vi skulle köpa till lillsyskonet, men det blev inget idag till syskonet men de hinner vi köpa längre fram om det är så. 
Så när Tiffany sov middag så passade jag på och vila en stund för jag hade ont i ryggen och huvudet verkligen, sen åt vi middag och Tiffany med och hon är duktig på och äta vanlig mat nu. Annars under kvällen har de varit lugnt och kommer snart sova för jag är trött och seg i huvudet, imorgon är de full fart igen för då är de ny vecka med. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Skriver mer imorgon under dagen/kvällen när jag har tid helt enkelt. Ha de bra!
 

Av julimamma - 5 maj 2013 00:30

Det började med att de är inte någon vanlig dag idag, för det är min 25års dag! Grattis till mig!
Fick sovmorgon av både Tiffany och "R" riktigt snällt, så åt vi frukost eller dom andra gjorde jag var inte hungrig alls mådde mest illa. Så hade vi mysstund tillsammans på morgon och tog de lugnt och sen tog jag en dusch och så åkte vi till Kungsör. Var hos mina föräldrar på kalasfirande för min mormor, platsmorfar, morfar +partner kom dit på besök och gratta mig. Så hade även plastmorfar gjort klart Tiffanys syskonsits till barnvagnen så nu är den monterad på barnvagnen med och nu är det bara och vänta på att lillsyskonet vill komma ut. Efter vi var klara där så åkte vi snabbt till affären och handla så de slutade med att jag köpte lite kläder till mig själv sånt som jag behöver verkligen och lite till Tiffany så köpte vi även ett packet med blöjor till bebisen med så vi har 1packet hemma sen när det är dags. När vi kom hem så fick Tiffany ny blöja sen kröp hon upp i sin säng och somnade ganska direkt. Så jag och "R" tog de lugnt tillsammans och kollade på någon film men jag somnade i hans knä för jag var helt slut och det var jätte mysigt. 
Annars under kvällen har vi tagit de lugnt och Tiffany har ätit lite lördagsgodis med och kollat på Nicke Nyfiken, Emil i Lönneberga och Teletabis. Blir väl och kolla på någon mer film sen sova för natten är jätte trött redan nu, men får se hur länge jag orkar hålla mig vaken innan jag somnar på soffan. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Ha de bra!
 

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards