Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 15 maj 2013

Av julimamma - 15 maj 2013 23:09

Under dagen försökte jag få Tiffany och sova middag men det tyckte inte hon att hon behövde fast hon var trött. Så fick hon äta middag med oss iallafall sen fick hon leka en stund och vid kl 20-tiden gjorde jag välling och sen fick hon sova för natten. Men under tiden hon lekte och hjälpte oss och packa och slänga saker så packade vi ner massor i en del kartonger och sopsäckar. Men när hon fick läggas för natten så valde vi och ta de lugnt resten av kvällen så jag har kollat på Holby city och djurakuten nu eftersom Tiffany inte ville sova förut. 

Så kvällen har varit ganska lugn nu och kolla runt lite smått sen ska jag sova för natten faktiskt börjar bli trött nu men inte tillräckligt för att kunna sova ännu. Men kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Skriver mer imorgon. Ha de bra!

Av julimamma - 15 maj 2013 16:02

Morgonen började vid kl 09:30 och då var även Tiffany vaken men hon ville bara ha ny blöja och sen saft och sova mer. Hon vaknade vid kl 13 idag och då fick hon vara vaken en stund så hon skulle få äta frukost och hon ville inte ha gröt imorse för hon ville ha vällingen istället och sin middag samtidigt med så hon åt sin middag och frukost samtidigt.
Så annars under dagen har jag packat ner lite saker och det blev just nu 5st kartonger och sen tog tejpen slut och min rygg sa ifrån helt enkelt. Så har jag även satt igång en maskin med tvätt med så nu är den på och förhoppningsvis somnar Tiffany en stund med för hon är trött och bråkig.
Tänkte kolla på Holby city strax sen ska jag hänga tvätten och så får vi se om Tiffany somnar annars får hon leka och jag får kolla på mitt program senare. Men det blir och ta de lugnt en stund nu iallafall för jag har ont i ryggen bland annat. Skriver mer senare under kvällen. Ha de bra!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards