Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 16 maj 2013

Av julimamma - 16 maj 2013 22:05

Morgonen började med att Tiffany killade mig under fötterna. Hon har kommit på nu att hon kan klättra ur sin säng och göra hyss på morgonen som hon hade gjort lekt med massa våtservetterna. Sen åt vi frukost och efter frukosten fick hon leka en stund och sen tog hon på sig skorna och ville gå ut och cykla så vi gick ut ett tag. 
Kom hem efter 1,5timme som vi var ute och Tiffany cyklade och fått leka en stund i lekparken med. Sen ville hon hem och äta sen sova middag. Så hade jag glömt hennes saftflaska så hon kom ut i köket och hämtade den sen kröp hon upp i sängen igen och la sig och somnade ganska direkt. När hon vilade en stund så passade jag också på och vila en stund på soffan för jag hade ont i ryggen sen kom "R" hem och efter en stund kommer Tiffany upp själv.
Så ville hon äta så vi åt middag sen åkte vi till jobbet en snabbis sen till affären och handla så kom vi hem och Tiffany fick leka en stund sen fick hon välling och sova för natten vid kl 20:45. Så jag har kollat på Djurakuten och lite smått på Sofias änglar, ska kolla på tonårsbossen sen duscha. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Längtar tills imorgon verkligen av många anledningar. Skriver mer om det imorgon under dagen/kvällen. Ha det bra!
 

Av julimamma - 16 maj 2013 21:51


Efter Tiffany har varit ute på en cykeltur och lekt en stund i lekparken så var hon jätte hungrig. <3
 
  Första gången som Tiffany cyklar ute på sin nya cykel, tyckte det var jätte roligt. <3

Av julimamma - 16 maj 2013 11:30

Morgonen började vid kl 09:15 för då kom Tiffany in i vårt sovrum och killade mig under fötterna. Det visade sig att Tiffany har lekt i sitt rum med våtservetter så hon hade slängt ut ett packet på golvet och sin säng. När jag väl fått upp de så satt hon i soffan och åt chocklad, så vi satte oss åt frukost och Tiffany åt sin gröt.
Annars under dagen har jag förskräkligt ont i ryggen så det blir och ta de lugnt under dagen. Kommer inte på så mycket mer och skriva nu, skriver mer senare.

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards