Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg under november 2011

Av julimamma - 8 november 2011 23:10

Jaha då är de kväll igen. Ska strax kolla på sjukhuset sen ska jag ge Tiffany välling och sen kolla på 112-på liv och död. Sen ska jag sova, är ganska trött och jag hoppas jag får sova bättre i natt. Blir ett kort inlägg nu ikväll.
Tänkte även visa hur Tiffany har ätit idag, inte lika bra som igår kan jag ju säga. Hoppas de går bättre imorgon.
 

+ att Tiffany ska få välling vid kl 23:30. Kommer inte på så mycket mer och skriva om nu, God natt!

Av julimamma - 8 november 2011 16:41

Idag har vi varit till Kyrkis(öppna förskolan) och där lekte Tiffany med andra barn och de tyckte hon var roligt med. Skönt att de går så bra för henne med andra barn, men hon är väldigt försiktig av sig men huvudsaken att hon leker och trivs. Just nu ligger hon och sover middag så jag tänkte passa på och ligga i sängen och koppla av lite jag med och sen blir de matdags för oss sen. Skriver mer ikväll, ha de bra!

Av julimamma - 8 november 2011 11:00

De är tisdag och får se vad som händer under dagen. Men de blir nog en lugn dag men de kan vara skönt de med eftersom de var ganska mycket under helgen som hände massa saker. Måste ta Tiffany nu, skriver senare.

Av julimamma - 7 november 2011 15:30

Som sagt de är ny vecka nu och de kommer gå ssäkert lika fort denna vecka som förra. Tidigare idag så var jag och Tiffany ut en stund på en promenad och till lekparken med och så när vi gick hem så handla vi lite. När vi kom in så åt vi lite mellis sen fick Tiffany sova middag och de gör hon fortfarande. Så när vi hade ätit klart så la jag Tiffany i hennes säng och sen satte jag igång en maskin med tvätt sen blir de hänga upp den. Sen när Tiffany vaknar så blir de och leka och träna lite med. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu, skriver mer sen. Hej då!

Av julimamma - 7 november 2011 12:32

Det är redan måndag och denna vecka så kommer de hända lite saker med. Men vad de skriver jag mer om senare för vi ska strax gå ut en stund sen blir de och sen blir de mellis. Skriver mer sen, ha de bra!

Av julimamma - 6 november 2011 23:55

Imorse vaknade Tiffany vid kl 9:35 och då gick vi upp men jag var väldigt trött, inte sovit ordenligt på 2nätter. När vi kom ner så fick Tiffany välling och jag åt frukost sen fick hon leka ett tag och jag var ganska trött. Annars under dagen har jag, mamma, Tiffany & "R" varit ute på promenad. "R" var i Kungsör och då hängde han med på en promenad sen åt vi lite mat sen åkte vi hem så fick Tiffany bada och ersättning sen sova. Hon fick välling vid kl 23:30 med och då drack hon 250ml, annars så har jag kollat på Beck och under nyheterna hade jag somnat till tydligen. Har nyss duschat med ska strax sova är övertrött just nu. Skriver mer imorgon. GOD NATT!

Av julimamma - 5 november 2011 22:38

I natt sov jag och Tiffany hos mina föräldrar och under dagen har de varit massa lek och bus. Sen fick Tiffany sova middag 1,5timme sen fick hon ersättning så var de dags och åka till gravarna och tända ljus och lägga dit kransar som jag hade gjort, och där träffade jag min farmors syster. Innan vi åkte hem så åkte vi och handla lite sen åkte vi hem och då fick Tiffany ersättning sen åt jag mat sen så försökte jag få Tiffany och sov för natten för kl var ändå 20:30 men de ville hon inte alls och så testade min pappa men de gick inte för Tiffany ville bara leka. Även om Tiffany var övertrött så fick hon vara vaken till kl 22, sen gick hon ny blöja och välling sen somnade hon utan problem. Så nu sover hon för natten om hon inte vaknar vid kl 00, just nu håller jag på och kollar på en film på tven sen ska jag ev. duscha sen ska jag väl kolla på en film sen ev. sova om inte Tiffany ska få mer välling, de får vi se. Kommer inte på så mycket och skriva nu, ha en bra kväll. Hej då!

Av julimamma - 4 november 2011 17:36

Jag hann aldrig skriva någon blogg igår för vi åkte igår till mina föräldrar på förmiddagen vid kl 10 och kom hem vid kl21:30 ungefär och då fick Tiffany välling sen fick hon sova för natten. Jag åt lite ägg och sen var tanken att jag skulle ha kollat på Lyxfällan men somnade knappt efter 5minuter. Somnade runt kl 23 och sen gick vi upp vid kl 8:50 för då vaknade Tiffany och sen åt vi frukost sen kom pappa, faster, kusinen L och hämade mig och Tiffany.
När vi kom till kungsör igen så gick jag, Tiffany, mamma och kusin E på en promenad sen när vi kom hem igen så fick Tiffany mellis. Annars under dagen har de varit trevligt och träffa kusinerna och faster. Nu ikväll ska jag kolla på Idol och sen ska även Tiffany få bada med. Sen ska Tiffany få lite gröt och ersättning sen sova för natten senast kl 21 eftersom det är fredag idag. Kommer inte på så mycket mer och skriva nu, skriver kanske mer senare ikväll. Ha det bra!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards