Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Direktlänk till inlägg 27 juni 2012

27juni 2012.

Av julimamma - 27 juni 2012 21:06

Morgonen började vid kl 10 och jag gick upp och tog hand om Tiffany och vi åt frukost sen tog vi de lugnt och lekte en stund sen tränade vi en stund med henne med. Hon är jätte duktig verkligen och ställer sig upp utan några problem i soffan. Sen gick vi ut en stund till affären och så bestämde vi oss för att gå till Sibylla så vi gick hem med grejerna och sen ut igen.
På vägen till Sibyla somnade Tiffany i vagnen och hon sov ca 45minuter och vid Sibylla träffade vi på Anna! *Härlig tjej, världens bästa svägerska*
När vi satt där och käkade så började de regna så vi gick in och satte oss sen gick vi vidare på en promenad till Lidel och handla lite smått sen gick vi till stan och kollade lite sen hem. Men "R" var inte hemma så länge för han gick iväg på bio ikväll och var borta i ca 2timmar. 
Under tiden han var borta så bädda jag rent i min säng, plockade in tvätt, duscha av Tiffany och lagt henne för natten men måste väcka henne senare för att hon ska få sin välling. Nu när "R" har kommit hem så ska jag hjälpa honom med och göra äppelpaj för de var han sugen på idag.
Annars under dagen så upptäckte jag även att TIffany har fått sin 17:e tand så nu är de bara 3st hörntänder kvar som ska komma fram. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Skriver mer imorgon när jag har tid. Ha de bra!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julimamma - 1 juli 2013 11:26

Det blev inge junibebis för våran del, den har de bra i magen men vi har fått åkt in flera gånger redan till förlossningen och under helgen blev jag inlagd med men ingen bebis än. Vi får tydligen 2st julibarn istället den kanske inte ville komma i sl...

Av julimamma - 30 juni 2013 07:08

Vilken låång natt de har varit men har iaf fått sovit ca 4timmar i natt bättre än inget iallafall och så har jag haft en del värk i magen med. Har nyss ätit lite men samtidigt mår jag illa. Skriver mer sen....

Av julimamma - 30 juni 2013 00:29

Det är lördag och under natten sov jag inte mycket. Under dagen har jag haft en del värkar och varit helt slut eftersom jag inte sov så mycket under natten. Vi var och handla och när vi skulle hem så var Tiffany trött och lite gnällig. Så visade hon ...

Av julimamma - 28 juni 2013 23:45

Under dagen har jag, mamma och Tiffany varit ute på promenad sen tog vi de lugnt en stund och fikade lite och Tiffany "målade" med vanligt vatten på en träsoffa. Hon ville hjälpa sin morfar och måla altanräket men hon fick hålla sig till vanligt vatt...

Av julimamma - 28 juni 2013 13:06

Fick sovmorgon idag verkligen till kl 11:30 för då vaknade Tiffany så gick vi upp och åt frukost och sen kom mamma in och hjälpte mig med och sätta igång en maskin med tvätt sen satte jag igång diskmaskin med. Under natten har jag haft kraftigare vär...

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards