Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 6 april 2012

Av julimamma - 6 april 2012 23:45

Under dagen har de varit lugnt, Tiffany sov middag i 2,5timme och jag somnde på soffan IGEN och "R" spelade på datorn. När Tiffany vaknade fick hon gröt och maka till och sen fick hon leka en stund och då passade jag på och rensa bort mer kläder som var 74 och 80 som Tiffany har växt ur nu. Sen ville hon sitta med oss på soffan och då fick hon kolla på Teletubbies och Pippi Långstrump en stund och sen fick hon välling. Efter de fick hon sova för natten och somnade utan några problem och jag satt en stund vid datan efter de och sen tog jag en dusch, men ska snart lägga mig och sova för natten är jätte trött redan.
Idag har jag varit ovanligt trött men man har såna dagar ibland men jag hade tur som fick vila mig när jag var trött så "R" tog hand om Tiffany. Kommer inte på så mycket mer och skriva nu ikväll, skriver mer imorgon under dagen/kvällen när jag har tid. Ha de bra och god natt!

Av julimamma - 6 april 2012 18:02

Idag vaknade vi vid kl 09:15 och gick upp och kökade frukost och tog de lugnt, Tiffany lekte i sitt rum och "R" kollade på tv och jag somnade i hans knä. Sen gick han in till Tiffany och tränade med henne och efter ett tag vaknade jag och hjälpte till med träningen en stund. Sen tog jag en dusch sen fick Tiffany lite mat och sen åkte vi iväg en stund till Arboga och handla lite på Dollarstore sen åkte vi till Sabway och käkade lite.
När vi kom hem så fick Tiffany en flaska med ersättning och sen sova middag och nu har hon snart sovit i ca 45miniter. Under kvällen blir de och leka och träna med Tiffany. Så de blir med andra ord en ganska lugn kväll för oss dels för jag är jätte trött idag men vet inte varför. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu, skriver mer senare under kvällen. Ha de bra!
 

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards