Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 13 april 2012

Av julimamma - 13 april 2012 23:53

Under dagen har Tiffany fått kolla på film och hon satt i sin sakosäck hur snällt som helst och kollade verkligen på filmen och då passade jag på och hänga tvätt och vika den andra och plocka in den i skåpen. Sen satt vi tillsammans och kollade på filmen och de tyckte hon om, det verkade som det iallafall. 
Sen kom "R" hem och då passade jag på och vila en stund och han lekte med Tiffany och sen åt vi mat tillsammans och sen har vi tagit de lugnt under kvällen. Tiffany somnade utan några problem och jag har tagit en dusch och just nu sitter jag och tar de lugnt ska snart sova för natten. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll skriver mer imorgon när jag har tid. Ha de bra och god natt! Har gjort om lite i bloggen under kvällen med!!
   
Bilder från när Tiffany satt i sakosäcken och kollade på film så snällt, vår prinsessa!   (20månader & 28dagar)


Har även gjort om lite i bloggen under kvällen med! 

Av julimamma - 13 april 2012 14:10

Imorse vaknade Tiffany vid kl 08:30 men hon låg och lekte med sin hund i sängen och skratta så jag låg kvar i sängen till kl 09:00 och sen fick hon välling och sen fick hon leka en stund. Sen tog vi ett bad tillsammans och jag bada med henne i ca 30minuter sen gick jag upp men hon ville fortsätta och bada en stund till så hon bada totalt 1,5timme idag. Sen fick hon leka en stund och jag bytte gardiner i hennes rum så var de dags för mellis med och då åt jag frukost vid kl 12. 
När vi hade ätit klart så gick vi till affären och handla hem lite som saknades och även lite fredagsmys till ikväll. När vi kom hem igen så fick Tiffany sova middag och ville inte riktigt somna men efter ca 15minuter så somnade hon iallafall och nu sover hon så sött i sin säng. Jag tänkte vila en stund på soffan och kolla på film samtidigt eller kolla om de finns något bra på tv. När hon vaknar så blir de även hänga tvätt eftersom en maskin är igång just nu, sen lägga in den rena tvätten i skåpen med. Sen blir de och kolla på film med Tiffany med. Skriver mer senare under dagen/kvällen. Ha de bra! 

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards