Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 19 april 2012

Av julimamma - 19 april 2012 23:13

Sitter och funderar på vad de kan vara som gör att Tiffany har feber eftersom hon inte är snorig, hostig eller något sånt och någon tand har jag inte heller sätt. Hoppas verkligen de blir bättre imorgon för de är inte kul och se henne ha de jobbigt man kan inte hjälpa henne så mycket som man verkligen vill göra. Håller tummarna att de blir bättre!
   

(Bilden är från google.) 

Av julimamma - 19 april 2012 21:25

Imorse vaknade vi vid kl 09 och sen fick Tiffany välling och jag hade ont i magen så jag väntade en stund med och äta frukost. Sen blev de bestämt att jag och Tiffany oss för att åka till mamma och pappa en stund så mamma kom och hämtade oss och sen åkte vi till Myrorna och kollade lite och där hittade vi regnkläder till Tiffany som hon ska ha mina föräldrar sen köpte vi lite annat med till Tiffany. Sen kom vi hem till dom och vi tog de lugnt och sen var Tiffany trött och då fick hon sova middag och sne när hon vaknade tyckte jag att Tiffany var varmare än vanligt, gnälligare och ville helst sitta i knä. Jag tog tempen och den visade 38grader så hon fick alvedon sen var de nästan dags och åka hem igen men innan så åkte vi snabbt till affären hem och Tiffany fick sova ganska direkt och jag ska väcka henne efter jag har kolla klart på Lyxfällan så ska hon få lite ersättning sen fortsätta sova för natten. Sen ska jag duscha och lägga mig för natten, kommer inte på så mycket mer och skriva om dagen. Skriver mer imorgon under dagen när jag har tid. Ha de bra!
   
Är lite fundersam på varför Tiffany har haft feber till och från nu sen igår kväll för hon har ingen hosta eller någonting annat, om de är någon tand på G för de har jag inte kunna kolla ordengligt för de vill hon inte att jag ska göra. Får hålla tummarna att de är bättre imorgon och att jag kanske kan få se om de är någon tand på G. Det ända hon har är feber..

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards