Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 15 april 2012

Av julimamma - 15 april 2012 22:54

Imorse vaknade jag till vid kl 08 och gick på toa och hörde även att Tiffany var vaken men av någon anledning gick jag och la mig igen och somnade om direkt. Hörde inte ens att "R" gick upp och tog Tiffany imorse och sen hade han försökt väcka mig flera gånger men jag vaknade inte. Men jag vaknade när dom kom in igen för dom hade varit ute på promenad och då var kl 12:30, då vaknade jag och åt frukost och sen busade jag med TIffany en stund sen fick hon sova middag och annars under eftermiddagen har jag tagit de lugnt och somnade på soffan igen vid kl 18 och vaknade kl 20. Då var Tiffany fortfarande vaken och hon ska ligga i sängen senast kl 20. Men "R" satt och spelade på sin dator och Tiffany lekte för fullt i vardagsrummet och hade varit i sitt rum med och lekt massor. Så "R" gav henne välling och jag åt en tallrik med flingor och sen gjorde jag TIffany klar för sängen och plockade fram kläder för imorgon och plockade ordning i hennes rum och även i vardagsrummet. Jag ska väl snart lägga mig och sova för natten är jätte trött fortfarande fast jag har sovit massor idag. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Skriver mer imorgon under dagen när jag har tid. Ha de bra! 

Av julimamma - 15 april 2012 00:00


Försökte ladda upp denna video igår men de gick inte eftersom de vart bara ERROR hela tiden men den är ifrån igår(fredag), precis innan Tiffany gick och la sig för natten så fick hon sitta och kolla på Hundar på google. Hon blir verkligen helt till sig när hon ser en hund även om dom är långt borta när vi är ute på promenad så kan hon se hundar och tjatar "Titta vovve, titta dä en vovve."  Som idag när vi kom hem från Eskilstuna träffade vi på en hund och den fick Tiffany klappa och hon vart så glad och busig efter de, så roligt och se att hon blir så glad.
 

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards