Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 17 april 2012

Av julimamma - 17 april 2012 23:37

Under kvällen så trodde jag att Tiffany skulle sova för natten vid kl 19:15 men när jag gick ut till affären för att handla lite smått då hade hon vaknat och varit jätte ledsen så hon satt i sin matstol och var jätte glad och åt flingor när jag kom hem igen. Så hon satt och åt med oss och sen borstade jag hennes tänder och sen la jag henne igen vid kl 20:30 och hon somnade ganska direkt iallafall. När jag la Tiffany i sängen så kollade jag på Sjukhuset på tv3play och sen har jag bara kolla runt lite på internet och så kollade jag även upp om vi hade fått någon platserbjudan om dagisplats till Tiffany.

Vi har fått en plats till Tiffany på dagis och hon ska inte börja fören i augusti men vi tackade JA direkt eftersom vi känner en del av personalen redan och de är på samma ställe som förra gången som var tanken att hon skulle ha gått på. Men hon ska börja med och gå 15timmar i veckan sen får vi se vad som händer för min del till hösten, jag har några planer men vi får se föst hur de går för Tiffany på dagis men jag tror inte de ska vara några problem denna gång.

Jaja, ska göra lite andra saker nu innan jag ska lägga mig och sova för natten. Skriver mer imorgon under dagen när jag har tid. Ha de bra och god natt så hörs vi imorgon!

Av julimamma - 17 april 2012 18:02

Idag så vaknade jag vid kl 10:15 men då sov Tiffany fortfarande så jag la mig i sängen igen och somnade om och vaknade igen vid kl 11:30 och då var Tiffany vaken med. Så vi åt lite sen gick vi ut och då gick vi till Öppna förskolan(kyrkis) och var där sen gick vi till djuraffären och köpte mat till Pysen sen vidare till en lekpark och där ville Tiffany gunga, leka i sandlådan och gunga på gunghäst. Efter de gick vi till Unga Liv och kollade lite, sen gick vi hem och Tiffany somnade i vagnen efter en stund. När vi kom hem så la jag TIffany i sängen och jag tog de lugnt och gett Tiffany mat när hon vaknade. 
Plockade även fram kläder för imorgon och plockat fram saker till badet imorgon. Tiffany sover för natten nu och kommer få väcka henne vid kl 22:30-23:00 för att ge henne ersättning. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu, skriver mer senare under kvällen. Tänkte även lägga in bilder från när Tiffany lekte i lekparken och gungade. Ha de bra!
   
Även lite bilder på vad jag köpte idag: fr.v Lakan med katter(tänkte göra någonting av den.) ,barnböcker 5st och gardiner! 

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards