Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 24 april 2012

Av julimamma - 24 april 2012 21:25

Idag vaknade vi vid kl 08:30 och då gick vi upp och åt frukost och gjorde oss klara för att åka med bussen till Kungsör. Jag och Tiffany åkte till mina föräldrar idag med buss och Tiffany tyckte de var jätte roligt och åka buss dit och även hem. När vi kom hem till mina föräldrar så tog vi de lugnt en stund sen tog vi mellis efter de gick vi ut och då började de regna men de slutade ganska snabbt med. Så gick vi till lekparken och Tiffany fick leka en stund i sandlådan, gunga och gjorde sandkakor och efter de så plockade vi blommor innan vi gick hem igen efter att vi hade varit ute i 1,5timme. 
När vi kom hem var de dags för middag till Tiffany och hon åt jätte bra sen fick hon leka för hon ville inte sova middag under eftermiddagen och sen vid kl 17:15 fick hon lite mat sen var de dags och åka med bussen hem igen och så skulle vi handla på Hemköp innan vi gick hem med. När vi kom hem så fick Tiffany leka en stund och jag gjorde maten idag.
Jag gjorde potatismos och lax med sås, och i vanliga fall så tycker inte "R" om fisk men den här gången tyckte han de var gott och kan tänka sig och äta de igen. Det är roligt och höra de att man lyckas få honom och äta fisk och kan tänka sig och göra de igen. Annars under kvällen har jag tagit de lugnt för just nu idag har jag nyst, näsan rinner, halsen kliar och har halsbränna på de och det är inte alls kul och nu under kvällen har jag fått huvudvärk. 
Har nyligen duscha och gett välling till Tiffany med och har även packa ner badkläder för imorgon. Kommer inte på så mycket mer och skriva om dagen. Ska strax betala lite tradera saker sen ska jag faktiskt sova för natten. God natt! 

Av julimamma - 24 april 2012 00:37

Då har jag duscha och gjort rent till Pysen med och så vaknade även Tiffany innan jag skulle duscha så hon fick välling sen somnade hon om igen lika fort. Nu tänkte jag krypa ner i sängen och sova för natten jag med. God natt!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards