Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 8 april 2012

Av julimamma - 8 april 2012 22:16

 
Bilderna på när hon ligger i sängen är i från torsdags morse när hon hade tagit av sig pyjamasen själv. Dom andra bilderna är från idag när vi kom hem. Ska strax väcka Tiffany och ge henne lite gröt och så ska vi duscha av oss sen blir de och lägga sig igen. Snart fyller jag år mindre om 1månad faktiskt, jag har börja komma på lite saker vad jag önskar mig och jag vet en sak jag kommer få. HURRA!!
  Har inte så mycket mer och sitta och skriva mer i bloggen nu. Skriver mer under dagen/kvällen imorgon. Ha de bra och god natt!

Av julimamma - 8 april 2012 19:37

Under dagen kom morfar på besök hos mina föräldrar och vi gratta både pappa och morfar samtidigt. Så vi åt lanngång och fikade lite sen spelade vi yatzy och jag vann inte denna gång och förlorade inte heller men nästan.
Igår kväll vägde jag Tiffany hos mina föräldrar och enligt den vågen väger Tiffany 7,9kg. Ska bli intressant och se om de verkligen stämmer att hon väger så mycket när vi ska till BVC. När vi åkte hem så åkte vi til Willys och handla hem lite som fattades sen fick Tiffany lite mat sen försökte vi få henne och sova en stund men de tog ca 1timme innan vi lyckades få henne och sova. Får se när hon vaknar till vad klockan är för hon ska duscha/bada ikväll med men får se vad klockan blir annars får hon göra de imorgon. Ha de bra!

Av julimamma - 8 april 2012 12:41

Under natten har Tiffany sovit bra och jag somnade ifrån tven men pappa stängde av den i natt. Imorse så vaknade Tiffany vid kl 08:45 och fick välling men ville bara busa hela tiden men sen fick hon maka och yougurt. Sen fick hon leka på golvet och vi började plocka ordning och städa av. Sen gick Tiffany ut med bröderna och "Z" en stund till lekparken och jag hjälpte till med plocka ordning och varit med mamma till affären.
När "S", "Z" och Tiffany kom tillbaka så sov Tiffany i vagnen och hon sover fortfarande kvar ute i vagnen just nu. Idag fyller även vår morfar år idag, GRATTIS MORFAR! Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu, skriver mer senare under kvällen. Ha de bra!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards