Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 6 september 2012

Av julimamma - 6 september 2012 22:19

Imorse vaknade jag vid kl 07:15 alltså innan klockan ringde idag, hade ställt klockan för att väcka Tiffany men hon vaknade strax efter 7 idag. Började göra mig och Tiffany klara för att gå till dagis men innan de skulle Tiffany få välling men hon total vägra och äta så fick ringa till dagis idag och tala om att vi inte kommer idag heller. Så det blev och försöka få henne och sova en stund till men de ville hon inte så det var bara och leka och träna en stund med henne sen fick hon leka en stund själv för jag hade ont i huvudet så jag tog de lugnt en stund. 
Sen senare satt vi och målade med vatten färg och kritor efter en stund, de tyckt hon var roligt sen lyckades jag få henne och sova middag och då var kl 17 ungefär. 
Men jag har försökt flera gånger under dag och lägga henne med de har hon inte gått med på, men hon sov iallafall 1timme sen vaknade hon och då ville hon vara med pappa "R" i köket och kolla på honom när han höll på med maten. Sen tog vi de lugnt tillsammans och kollade på Djurakuten och sen fick Tiffany sova för under tiden vi kollade på tv fick hon välling. Annars under kvällen har jag kollat på Lyxfällan och suttit vid datan och även målat mina naglar med för ovanligheten skull. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu, skriver kanske mer imorgon när jag har tid. Ha det bra!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards