Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 11 september 2012

Av julimamma - 11 september 2012 23:27

 
Fick denna jätte fina ros av "R" igår när han kom hem från jobbet. Snacka om att jag vart förvånad och jätte glad.

Av julimamma - 11 september 2012 23:13

 
Idag så kom dom och hämtade vårat badkar och Tiffany såg lite besviken och ledsen ut men då berättaade jag för henne att vi skulle köpa en balja istället som hon kunde bada i och då vart hon glad igen. Härlig tjej!
Så har hon dessutom börja förstå hur man ska göra när det ska bli stökigt i sitt rum för annars så städar hon efter sig men inte alla gånger nu längre. Så tog jag även en bild på hennes sovplats(sängen) med för att visa hur mysigt hon har det där. Så fick hon bada ikväll i sin balja som hon annars brukar ha sina blöjor i men det vara bara nu ikväll och hon tyckte det var jätte roligt iallafall.
Sen satt vi och käkade middag tillsammans och hon tyckte om maten men inte lingonsylt. Men hon åt mos och köttbullar utan några problem och drack sin mjölk med sugrör som hon ska börja träna med att dricka ur mera i tyckte Logopeden för de är bättre för hennes tänder bland annat. 
Annars under kvällen har jag och "R" kollat på tv tillsammans på bland annat Djurakuten och 112-på liv och död. Ska strax sova så man kommer upp imorgon, men jag lär vakna innan klockan ringer vid kl 07. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Skriver mer imorgon när jag har tid under dagen/kvällen. God natt!

Av julimamma - 11 september 2012 14:50

Morgonen började med att vi vaknade vid kl 07:15 och då låg jag och tänkte om jag skulle väcka Tiffany eller om hon skulle få vara hemma idag med. Det blev att hon fick vara hemma idag med dels för att vi vill se att det verkligen håller i sig med maten att hon inte bråkar mer. 
Så det blev och äta frukost vid kl 09:30 och då drack Tiffany sin välling och sen fick hon en maka med leverpastej och det tyckte hon var gott. Så fick hon leka en stund och jag plockade ordning lite och sen ringer de på dörren och då kom hyresvärden och ville hämta badkaret eftersom vi hade ringt till dom be dom hämta för de ville vi inte ha kvar längre. Så när dom gick så städade jag av i badrummet direkt och sen ville Tiffany hjälpa till och städa.
Sen kom sjukgymnasten hem till oss för att kolla om de fanns något bra ställe för henne och träna på hemma och så fick jag även beröm för de vi tränar med Tiffany var perfekt för henne. 
Vi pratade även om Tiffanys fötter för hon har fortfarande inte hitta sin balanspunkt och trycker sig mycket bakåt men vi ska få träffa en Ortoped för Tiffanys fötter. 
Sen fick Tiffany sova middag och somnade ganska direkt så jag passade även på och sitta vid datan så jag har kollat på X-factor från igår. Ska snart kolla på Djurakuten sen får vi se vad som händer under kvällen. Skriver kanske mer sen annars när jag har mer tid. Ha de bra!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards