Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 24 september 2012

Av julimamma - 24 september 2012 22:35

Under dagen har jag börja kunna känna efter lite det med mina tankar, känslor och det är inte alls samma kaos i mitt huvud längre. Hoppas på att de kommer bli bättre med tiden verkligen, är verkligen glad att jag har mina vänner som har funnits där nu verkligen och lyssna och hjälpt mig. TACK!
   (Bilden säger mer än bara ord ibland.)
Annars under dagen har Tiffany och jag varit till bassängträningen och det gick jätte bra och efter badet var hon helt slut och jätte vild för hon ville bada mer men de fick hon inte. När vi satte oss i bilen så fick hon sin näringsdryck och drack upp allting sen somnade hon till i bilen en stund och det gjorde jag med en stund. När vi kom hem så plockade jag ordning på badkläderna och så sen fick Tiffany sova middag en stund och så kom "R" hem och tog upp henne. "R" gav Tiffany välling och det gick jätte bra denna gång annars brukar de bli problem, och annars under kvällen har jag tagit de lugnt och kollat på Xfactor men ska snart duscha sen ska jag sova för natten.
Imorgon är de dags för dagis med och det tror jag verkligen att Tiffany ser fram emot för hon trivs jätte bra på dagis denna gång och hon har aldrig varit ledsen när jag har lämnat henne. Skönt!
Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll, skriver mer när jag har tid. Ha de bra!

Av julimamma - 24 september 2012 13:50

Meningen var att min katt skulle flytta för några veckor sen men det har blivit uppsjuktet och nu är det snart dags på FREDAG DEN 28september så flyttar han till sina ägare. Kommer verkligen sakna honom, det gör inte det hela bättre heller. Men jag är ledsen men han kommer få det bra ändå, det vet jag. Jag älskar dig Tuttis!

Tankarna bara snurrar runt i huvudet hela tiden. Känslorna i kroppen har verkligen berg och dalbana just nu likadant mina tankar. Kommer inte på någon lösning för att lindra det just nu heller, allting är bara kaos i mitt huvud just nu. Hoppas det blir bättre med tiden och att de kan komma någon idé eller någon lösning på allt. Just nu är jag bara så trött på berg och dalbanan i kroppen med humöret, tankarna och känslorna överhuvudtaget.
Jag behöver verkligen få den tiden jag behöver för att hitta det bästa på allt just nu..
 


»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards