Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 29 september 2012

Av julimamma - 29 september 2012 22:49

Jag är jätte glad att jag har återfunnit en mycket god vänskap som helt plötsligt med otydliga skäl som bara försvann ur mitt liv. Livet är verkligen för kort för att vara osams med någon man ska verkligen ta vara på livet och vara rädd om sina vänner, för man vet inte vad man kan förlora fören det är försent.
Vi pratade inte på några månader men det kändes som en evighet och jag tänkte massor på dig gumman. Du är verkligen en av mina bästa vänner och vara ärlig och säga att de var riktigt dumt det som hände, men vi kunde förlåta varandra och börja om på nytt igen. Saknade dig jätte mycket och tänkte på dig jätte mycket under den tiden ska du veta gumman. Vi har så många fina stunder och mysiga minnen tillsammans och fler ska det blir!
 Du är en sann vän och du finns alltid där när livet känns svårt och hjälpt mig och lyssnat när jag har behövt någon och prata med. Vill be om ursäkt ännu en gång för tjaffset som blev, men tror vi båda hade en svacka i livet och tog ut vår ilska och irritation på varandra. DU är fantastisk. Du är min vän och syster för alltid!

Besök hennes blogg: http://www.mondoblog.se/littlemissboo/
 
Tack Karin för att DU finns vid min sida, det finns ingen annan som dig! Glad att du finns vid min sida!  

Av julimamma - 29 september 2012 18:16

Imorse vaknade jag vid kl 08:15 för att telefonen ringde men det var inte min mobil. Men iallafall så fick "R" gå till jobbet och jag tog en dusch sen gick vi till stan och träffade Karin och käkade lunch och gick runt en stund på stan. Efter vi hade precis fått våran mat så ringer pappa, talar om att vi fick hämta hem Tuttis igen för han trivs inte alls. Såklart hämtar vi hem honom så de gjorde vi efter att ha ätit och handla lite sen åkte vi till Kungsör och hämtade Tuttis och så handla vi lite på vägen hem med och så har vi tagit de lugnt sen dess.

Tuttis har ätit massor och sen letat efter Molly och gosade en stund i knät sen ville han sova för han var tydligen trött. Stackarn! Hoppas du förlåter mig Tuttis, trodde verkligen att du skulle trivas på ditt nya ställe. 
Skriver mer kanske senare. Ha det bra!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards