Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 12 september 2012

Av julimamma - 12 september 2012 21:10

Idag när jag hämtade Tiffany så kommer hon på rumpan och vill komma upp så jag ställer henne upp utan att hålla i henne så hon står helt själv och har inget stöd alls. 
Då händer det någonting helt otroligt: Hon tog 2-3st helt själv emot mig och kramar om mig!
Till och med personalen såg det och berömde Tiffany jätte mycket att hon var jätte duktig. 

 
Bilden är ifrån februari 2012. 

Av julimamma - 12 september 2012 19:59

Morgonen började redan vid kl 07:15 som vanligt vaknade jag innan klockan ringde men låg kvar i sängen till kl 07:30 och sen gick jag upp och klädde på mig och plockade upp Tiffany för hon var vaken. Sen fick hon frukost och imorse åt hon 1maka med leverpastej och välling till sen gick vi till dagis, hon vart inte ledsen idag heller men där emot så ville hon leka med dom andra barnen direkt.
När jag hade lämnat henne på dagis så gick jag hem och åt frukost med "R" sen tog vi en promenad för han skulle till jobbet och jag gick vidare på en promenad och sen vid kl 11 så gick jag och hämtade Tiffany på dagis och det hade gått jätte bra och dom hade varit till lekparken och lekt med. Sen gick vi hem och hämtade mellis och lite mer käk så gick vi ut på en promenad för jag trodde Tiffany skulle somna i vagnen. 
Men hon ville inte alls sova middag så var det dags och gå till badet och det gick jätte bra sen orkade hon inte riktigt hela tiden så vi gick upp tidigare och så gick vi till Hemköp och handla sen gick vi hem och Tiffany sov i vagnen och sen kom vi hem och då la vi henne i sängen. 
Så kom mamma över en stund för brorsan var och spelade bowling så hon var hos oss en stund och hälsde på och vi satt och snackade lite. Sen fick jag väcka henne vid kl 18 så hon fick i sig käk men hon ville fortsätta och sova men hon käkade och sen fick hon borsta tänderna och sen sova för natten vid kl 18:30 redan ikväll. Annars under kvällen har jag kollat på Djurakuten, SOS sommar och ska snart duscha och lägga mig skapligt. Skriver mer imorgon under dagen/kvällen när jag har tid. Ha det bra och god natt!
 
Bilder från bassängträningen idag med pappa "R". Tiffany var jätte duktig idag verkligen.

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards