Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 10 september 2012

Av julimamma - 10 september 2012 21:48

Morgonen började redan vid kl 07:10 för då vaknade självmant utan att väckarklockan hade ringt så jag stängde av den och låg kvar i sängen till klockan var runt 07:25. Så gjorde jag Tiffany klar och skulle börja mata henne men hon totalvägra äta idag hon åt totalt 20ml så det var bara och ringa till dagis och tala om att hon inte kommer idag. 
Så det blev och käka frukost med "R" sen gick han till jobbet och Tiffany fick leka en stund och kollade på barnprogram. Sen fick hon äta och då åt hon iallafall 130ml sen fick hon leka en stund och träna samtidigt och så fick hon sova middag med men de ville inte hon riktigt göra just då så hon fick leka en stund till sen ville hon sova middag och då passade jag också på och vila en stund och kollade på tv. 

Annars under eftermiddagen när hon vaknade så fick hon käk sen leka och träna och hon var jätte duktig sen kom "R" hem och så började han med maten och sen ville han att jag skulle komma ut i köket och där ligger de ett packet till mig.
Jag är jätte nyfiken och chockad och öppnar de och blir tårögd och verkligen slänger armarna om honom. Sen skulle vi käka mat och Tiffany åt också mat och drack mjölk till maten. Sen var det dags för henne och borsta tänderna och sen sova för natten om hon ska förhoppningsvis till dagis imorgon. Annars under kvällen har vi tagit de lugnt och just nu sitter jag vid datan och lyssnar på musik. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Ha de bra!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards