Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 21 september 2012

Av julimamma - 21 september 2012 23:41

Dikt:
Saknaden är verkligen någonting som kan göra riktigt ont i hjärtat.
Det känns som hjärtat har gått i tusen bitar och det gör ont i hjärtat.
Men ibland kan saknaden vara bra med för då vet man att man,

verkligen tycker om varandra på rätt sätt och längtar efter varandra.
Saknar man någon riktigt mycket skulle man vilja göra vad som

helst för att få träffa den personen en stund och få hålla om den med.

Dikt:
Jag kan inte förklara hur mycket du verkligen betyder för mig.
Du är en väldigt speciell person för mig men jag har inte vilja inse,

det fören nu och jag har berättat det för dig vad du betyder för mig.
Kommer aldrig kunna förklara för dig hur mycket jag verkligen 

tycker om dig för det går inte och beskriva med ord hur underbar du är.
Jag vill bara få vara med dig och känna mig lycklig med dig.

Dikt:
Det är ingen annan som verkligen lyssnar på mig som du gör.
Du finns där för mig och hjälper mig om jag behöver din hjälp.
Men så börjar man verkligen inse vad du betyder för mig,

då blir det svårare och prata med dig för du är en speciell person.
Men det kanske har tagit en evighet för mig och inse vad jag 

egentligen känner för dig för att jag har neka till dom tankarna,

känslorna för dig och när jag väl inser det så blir allting svårt.

Dikt:
Duger jag inte för dig så kan du skaffa en annan istället för mig.
Jag är den jag är och ingen annan, jag ska inte behöva ändra på 

mig för att du ska gilla mig. Du ska gilla mig för den jag är och

ingen annan. Du får älska mig för den jag är och ingen annan.


Dikt:
Jag tänker på dig då blir jag helt varm i kroppen av lycka.
Men jag vill inte riktigt inse själv att jag verkligen tycker om dig.
När du talar om att du gillar mig så blir jag knäsvag i ditt sällskap.
Du gör att jag blir så varm i kroppen, knäsvag och verkligen är

i sjunde himlen och svävar bland dom rosa molnen.

Dikt:
Har du dom rätta känslorna för mig för att det ska bli vi två.
Jag vill verkligen kämpa för att få dig på fall, men du är osäker.
Kämpar varje dag för att få träffa dig hela tiden men eftersom

du är osäker så vågar du inte träffas riktigt men ändå så vill du det.

Håller verkligen tummarna att du verkligen hittar dom känslorna

för mig så det kan bli vi en vacker dag. Jag gillar dig.

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards