Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 13 september 2012

Av julimamma - 13 september 2012 16:31

Under dagen har Tiffany varit på dagis och det har gått jätte bra och hon hade varit med till Bibloteket och de tyckte hon var roligt. När jag kom och hämtade henne så berättade dom att Tiffany har ätit lite mat och även druckit halva av sin näringsdryck vilket är första gången och de är jätte bra.
Så innan vi gick hem så gick vi förbi lekparken en stund och Tiffany fick gunga en stund och sen ville hon inte gunga mer sen blev det och gå till affären och sen kom vi hem och då fick Tiffany sova middag vid kl 14 och hon somnade ganska direkt och hon sover fortfarande så hon var riktigt trött efter dagis idag. Jag har kollat på Unga mödrar även om det är gamla avsnitt. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu, skriver mer senare ikväll om jag har något och skriva om. Ha det bra!

Av julimamma - 13 september 2012 14:17

Då är det bestämt nu att min älskade katt Tuttis ska flytta på söndag, först blir det på prov i ca 14dagar. Men han brukar anpassa sig väldigt bra efter omstäningheterna. Det är blandade känslor faktiskt eftersom jag föddigt upp honom på flaskan sen han föddes, men jag vet att han kommer få det jätte bra hos sina nya ägare med. Kommer alltid älska dig Tuttis du är min alldra första egna katt som jag skaffa när jag flyttade hem ifrån. 
Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta och du har verkligen din egna charm, stil och sova och så kommer jag aldrig glömma våra promenader tillsammans när du gick i koppel. Jag älskar dig Tuttis! 


Av julimamma - 13 september 2012 11:41

Morgonen började redan vid kl 05:30 och jag kunde inte somna om fören kl 06:15 ca. Men sen vaknade jag till igen kl 07:15 och då gick jag upp och så var inte Tiffany riktigt vaken imorse och ändå somnade hon vid kl 18:30 igår. 
Men vi gjorde oss klara och hon fick välling sen var det dags för att gå till dagis med henne och de ville hon verkligen för hon var jätte glad när vi kom dit. 
Det gick jätte bra och lämna henne på dagis sen pratade jag med en av personalen och sen gick jag hem och käkade frukost med "R". Sen gick han till jobbet och jag har tagit de lugnt för jag har ont i magen men bara hoppas det går över så får vi se vad som händer under dagen. 
Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu. Skriver mer senare. Ha det bra!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards