Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av julimamma - 5 februari 2013 23:16

Under dagen har vi lekt kuragömma och busat runt massor och vi hade även en mysstund i soffan under dagen med. Jag har fortfarande inte haft någon röst idag de är jätte drygt men så är de ibland, sen fick Tiffany åka runt på sin gåbil medan jag började dammsuga i lägenheten och det tyckte hon var jätte roligt. 
Sen fick hon sova middag och hon somnade faktiskt ganska direkt men det var nog för att vi har busat runt och tränat hela tiden och sen sov hon ca 1,5timme och sen åkte vi till affären och handla lite sen kom vi hem och tog de lugnt en stund och så hade vi lite mys och Tiffany busade runt massor sen var det läggdags och somnade ganska snällt ikväll med. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll, ska snart sova med för natten!

Av julimamma - 5 februari 2013 00:02

Under dagen så vilade jag lite på soffan och kollade på tv samtidigt och väntade på att tvättmaskin skulle bli klar. Tiffany sov middag under tiden och hon sov nästan 2timmar idag, så kom "R" hem och jag hängde tvätten och sen började jag med maten och sen åt vi mat tillsammans.
Sen kollade vi på Familjen annorlunda och sen fick Tiffany gröt för hon påpekade om att hon var hungrig igen så hon åt upp en portion med gröt ganska fort fatktiskt se var det bara och borsta tänderna och byta blöja sen sova för natten vid kl 21 och somnade direkt efter att ha busat massor och haft en mysstund i soffan med oss. 
Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll ska snart krypa ner i sängen och försöka sova för jag är trött..

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards