Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av julimamma - 19 februari 2013 21:45

 
Sammanfattning: 
Det med vikten stämmer inte alls för mig jag har gått upp ca 1kg sen början, för jag har gått ner i vikt i början sen har jag hållt mig ganska stablit på den vikten och nu har jag gått upp ca 1kg. Många tycker att jag har liten mage för att vara i vecka 23 men tycker tvärttom att den börjar bli stor redan nu. 

  •  Första dagen for din senaste mens var 18-Sep-2012
  •  Ditt förlossningsdatum är beräknat till: 25-Jun-2013 (s tecken)
  •  Du är gravid i vecka 23 (22+0).
  •  Bebisen väger c:a 485 gram. *
  •  Bebisen är c:a 27,5 cm från hjässa till fot. *
  •  Du har klarat av 55% av graviditeten.
  •  Du har 125 dagar till förlossningen.
  •  Din första trimester varar från 18-Sep-2012 till 16-Dec-2012
  •  Din andra trimester varar från 17-Dec-2012 till 16-Mar-2013
  •  Din tredje trimester varar från 17-Mar-2013 till 25-Jun-2013
Av julimamma - 19 februari 2013 21:23

Morgonen började vid kl 09:30 för då vaknade Tiffany och hon åt upp sin frukost så fort så jag han knappt börja med min så hon ville gå ner på golvet och leka sen gav hon katterna mat faktiskt, duktig tjej.
Sen ville hon sitta på sin gåbil och köra runt lite sen tröttnade hon på de och klättra upp i soffan och ville blåsa bubblor och de gjorde vi en bra stund och samtidigt kollade vi på barnprogram sen ville hon ner på golvet och leka en stund. Sen var det dags för mellis och sen efter mellisen så provade jag mina jeans om jag kunde fortfarande ha dom eller om dom var små men jag kunde ha dom utan några problem och var tvungen och använda bälte med och då vart jag riktigt glad och hade på mig mina jeans hela dagen och det var riktigt kul att kunna har dom fortfarande efter jag ändå är i vecka 23 i graviditeten. 
Sen var Tiffany gnällig och trött så hon fick sova middag idag innan hon gick till dagis vid kl 14 lämnade jag henne på dagis och där åt hon mellis och det hade gått bra sen hämtade brorsan Tiffany på dagis eftersom vi var på kurs. Efter kursen åkte jag och "R" till affären och handla lite de vi glömde igår och så träffade jag på en gammal lärare som jag inte har träffat sen jag slutade 9an och det var jätte kul verkligen och träffa henne och när hon fick veta att jag väntade mitt andra barn vart hon jätte glad och hoppades att allting skulle gå bättre med denna förlossning och att barnet mår bra. Sen åkte vi hem och käkade sen vid kl 20 fick Tiffany sova för natten för hon ska orka med dagen imorgon för hon ska få gå på dagis imorgon istället för att bada för de hinner vi inte med under eftermiddagen. Så det blir 2a gången vi missar badet nu, tråkigt men så är det ibland. 

Annars igår så köpte vi en ny vinteroveroll till Tiffany för hon hade växt ur sin gamla som var storlek: 80 så nu köpte vi en i 92 istället så har hon den nu och sen till hösten iallafall. Kommer inte på så mycket mer nu..
 

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards