Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 27 februari 2013

Av julimamma - 27 februari 2013 19:53

Morgonen började vid kl 09 och under natten har jag inte sovit mycket för "lillen" har hållt igång massor. Frukosten åt jag och Tiffany tillsammans sen ville Tiffany rita en stund sen blevdet och tvätta av sig och borsta tänderna sen blev de träning med Tiffany. Efter en stundsträning ca 30minuter så ville Tiffany lägga pussel och det gjorde vi en stund tillsammans sen ville hon kolla på barnprogram och ville ha mellis. 
Sen ville hon leka en stund och åkte runt lite på sin gåbil och sen hade hon åkt ut till köket och gett katterna mat sen ville hon äta mer själv och då tog hon sitt flingpacket som stod på hennes stol och åt upp den sen började hon bli trött och då la jag henne i sängen och hon fick vila en stund och hon somnade jätte snällt. Då passade jag också på och vila en stund sen åkte vi till bassängträningen.
På bassängträningen gick de jätte bra och Tiffany tyckte det var jätte roligt och ville inte alls gå upp ur bassängen. Efter träningen så åkte vi till Ica maxi och handla sen efter de åkte jag och Tiffany till bowlingen och kollade när brorsan hade träning och där träffade vi mamma sen åkte vi hem och så åt vi våfflor till middag sen fick Tiffany göra kväller vid kl 19 redan för hon var trött och somnade utan några problem. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll ska kolla på Efterlyst sen blir det duschen och sova för natten..

Under förmiddagen så fixade jag även en bilbarnstol till bebisen och i den fort till och med Tiffany plats i med. Tänkte lägga in lite bilder från idag..
 
       

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards