Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av julimamma - 15 februari 2013 21:56

 
Under dagen idag så tog jag mig i kragen och rensa genom Tiffanys leksaker och slängde de som var trasigt och fattades saker och sen möblera jag om lite med när jag höll på där inne. Så just nu får det vara så tills bebisen kommer för då ska Tiffany och bebisen dela rum med varandra. Men det blir nog bra, ska också hitta en annan säng till Tiffany för bebisen ska få spjälsängen som Tiffany använder. 

Annars under dagen har Tiffany ätit jätte bra med mat både på dagis och hemma faktiskt. Jätte roligt att hon har börja med och äta mat igen och dessutom själv igen och ibland får man hjälpa henne när hon behöver hjälp men hon vill helst klara sig själv. Hon har blivit så stor tjej så fort och det händer någonting nytt varje dag med henne det är så roligt och se, nästan helt ofattat att hon faktiskt blir 3år i sommar redan. Jag älskar dig Tiffany!
   (Tiffany 2år & 7månader - 15februari 2013.)
 

Av julimamma - 15 februari 2013 12:19

Morgonen började vid kl 09 och hade lite svårt och somna igår för under kvällen igår fick jag veta att Pysen kommer få somna in om han inte blir bättre. Men när jag väl somnade så sov jag till kl 04 då vaknade "lillen" och började sparka runt i magen men lyckades somna om ganska snabbt så annars har natten varit bra.
Sen har jag lämna Tiffany på dagis och dom var ute och skulle åka pulka och ha hjälm på sig men den passade inte Tiffany för den var förstor så jag vet inte om hon hade någon på sig i backen. 
Under tiden Tiffany har varit på dagis så har jag rensa bland hennes leksaker och plockat ordning lite. Får vi se vad hon säger när hon kommer hem om hon märker att de fattas leksaker. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu. Skriver kanske mer senare ikväll..

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards