Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av julimamma - 6 februari 2013 23:45

Datum; 6Februari 2013.
Hjärtljud; 150slag. 
Blodtryck; 120/70.


Det var första gången vi fick lyssna på hjärtljuden och det lät jätte fint och de är så mysigt ljud och få höra. Tiffany tyckte det var intressant och lyssna med för hon satt verkligen och kollade på mig vid "R" jätte snällt och sen frågade hon vad det var. Då sa vi att det var bebisens hjärta och hon höll med om det och tyckte det lät fint med. När BM skulle kolla blodtrycket så tänkte Tiffany sträcka fram armen för hon är så van vid att göra de när hon träffar docktor/sköterskor. Så hon vart lite fundersam när det var jag som skulle göra det och inte hon, härlig tjej!

Av julimamma - 6 februari 2013 23:21

Morgonen började kl 08 för vi hade en tid hos barnmorskan idag kl 09:30 så vi åt frukost och åkte dit sen kom vi hem och Tiffany visade att hon var trött. Så vi hade mysstund i soffan tillsammans och kollade på tv en stund sen busade vi lite och så kom "R" hem och vi packade ner de sista inför bassängträningen.
På bassängträningen så hade Tiffany bråttom ner i bassängen och hon ville verkligen bada idag och hade jätte roligt annars brukar de vara lite gnäll men ingenting alls idag. Hon fick massa beröm idag för att hon var så duktig och ville verkligen simma och träna runt i bassängen. Sen åkte vi till affären och handla lite smått sen kom vi hem och Tiffany fick sova middag och jag passade på och vila en stund jag med. Under dagen har jag börja fått tillbaka min röst lite mer och mer, äntligen har varit hes i flera dagar nu det räcker.
Som jag skrev så var vi hos barnmorskan idag och där pratade vi lite och kollade blodtrycket och fick även lyssna på hjärtat med och Tiffany fick också höra och hon verkade tycka det var spännande verkligen. Hon satt så snällt brevid "R" på sin stol och lyssnade och kollade på mig vad jag gjorde, allting lät jätte fint och mysigt med. Ska kolla klart på Det okända sen ska jag sova för natten och hoppas på en bra dag imorgon och att jag mår bättre imorgon.
 
Tog lite bilder idag på Tiffany, hon har inte alls vilja sitta på mattan förut men idag gick det jätte bra!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards