Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 22 februari 2013

Av julimamma - 22 februari 2013 23:37

Morgonen började med att jag knappt kom upp ur sängen för jag hade riktigt hemsk foglossning men jag lyckades efter en stund och så fick Tiffany välling och gjorde oss klara för att gå till dagis och Tiffany fick åka pulka till dagis för hon ville inte åka vagnen. Innan jag gick från dagis så sa jag till dom på skarpen att Tiffany måste dricka sin näringsdryck efter maten varje dag för hon blir så arg, ledsen och extra hungrig när jag hämtar henne. Men dom menade på att dom har inte kunna gjort de för dom har haft vikarier dom dagarna denna vecka som inte Tiffany har fått sin näringsdryck men det har varit vanlig personal där också som vet om detta. Men dom skulle försöka komma ihåg de idag. Meningen var att jag skulle ha varit kvar för specialpedagogen var där men jag klarade inte av att sitta eller stå länge så jag gick hem.
Jag la mig en stund på soffan och kollade lite på tv sen lyckades jag ta mig upp och åt lite frukost sen tog jag de lugnt en stund och sen vid kl 13 hämtade jag Tiffany från dagis. När jag hämtade Tiffany så var hon dålig i magen märkte jag och visste inte varför men de visade sig att dom har gett henne gammal grädde som har gått ut i hennes mjölk som extra fett och så har hon ätit grus utomhus. Vi har sagt till om att Tiffany inte ska ha grädde längre i sin mjölk och mat speciellt inte när det är gammalt, det säger sig självt att hon blir dålig i magen och sen grus det är verkligen inte heller bra för magen. SUCK! 
Så detta har sluta med att Tiffany har haft ont i magen och haft feber under kväll så hon fick dricka lite avslagen cola och de tyckte hon om och så kollade hon på Nicke Nyfiken och åt lite chips till. Annars under kvällen har jag tagit de lugnt för jag har ont i ryggen, ska snart sova för natten med..

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards