Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av julimamma - 14 februari 2013 22:42

Under dagen på dagis för Tiffany har det gått jätte bra och hon har ätit jätte bra dessutom 2portioner med fisksoppa och ville inte alls ha plättar och sen drack hon sin smoothie till efter maten med, jätte duktig tjej. Sen ville hon äta mer när vi kom hem så hon fick lite yougurt och sen leka en stund sen sova middag för hon var jätte trött för hon hade tränat massor och lekt på dagis. 
Har annars under dagen kollat till min råtta några gånger för jag har försökt och få ut honom ur buren men han vill inte alls komma ut och röra på sig längre, han vill bara sova hela tiden. Så jag kollade på film istället och tog de lugnt under tiden när Tiffany sov middag. Under kvällen lagade jag maten och sen fick Tiffany leka en stund och sen fick hon vällingen och sova för natten vid kl 20:30 och somnade jätte snällt som vanligt på kvällen. 
Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll ska snart sova för natten för jag är jätte trött..

Av julimamma - 14 februari 2013 22:27


Min älskade råtta har blivit sjuk och vill inte äta någon mat längre och bara sover hela tiden nu. Har haft honom så länge så det kommer verkligen bli så tomt utan honom här hemma. Men vill bara att du mår bra och slipper lida och ha ont, kommer bli så tomt utan dig Pysen..  

Av julimamma - 14 februari 2013 12:50

Morgonen började vid kl 09 och natten har varit lång och hemsk för min del men Tiffany har sovit jätte bra i natt och pratat i sömnen med. Under natten har jag spytt många gånger och har fått ont i halsen igen men ingenting annat och det är skönt, har iallafall fått behålla frukosten. 
Lämnade Tiffany på dagis idag och hon brydde sig inte alls att jag gick för hon skulle leka direkt med leksakerna. Annars under förmiddagen har jag passa på tvätta lite och ska strax hänga upp de för maskin har precis blivit klar sen blir det och ta de lugnt en stund. Har riktigt ont i svanken idag, det är verkligen inte alls skönt med foglossningar det är bara hoppas att det inte blir värre.
Har gjort om på bloggen lite och kände att det behövdes, skriver kanske mer senare ikväll..

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards