Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av julimamma - 3 augusti 2011 23:37


Tiffany på leksaksbilen på Barncafé idag, första gången hon sitter på en sån och lyckades åka lite frammåt med den..  
(den 3augusti 2011 - 1år & 17dagar)

Av julimamma - 3 augusti 2011 23:04

Vill börja skriva att idag är det 1år sen Tiffany geomgick sin första operation, den tiden har gått fort och det har hänt en del sen dess..


Imorse vaknade Tiffany kl 8;15 men hon fick ligga i sängen en stund så hon verkligen vaknade till sen gick jag upp ungefär kl 08:40 och kläde på Tiffany och så åt hon frukost.. Av någon anledning så har Tiffany börja äta vanlig mat och gröt igen, vilket hon började med igår efter vi hade varit på sjukhuset.. Under dagen har hon ätit vanlig mat och lite annat som vanligt, vilket jag hoppas hon fortsätter med nu..  Annas ikväll har hon även ätit gröt och sin ersättning med en ny flaska med en annan "napp".. (Ni ser bilden)..


Under kvällen så var det inte ens några gnäll eller att hon vägra ta emot den, tänkte bara testa om hon ville ta emot den och det gjorde hon.. Efter hon fick gröt och ersättning så badade jag tillsammans med Tiffany, första gången på länge men hon fick sitta själv i sin badstol och hon verka tycka de var kul.. Under dagen så har jag och Tiffany träffat Emma & Leo på barncafé och det var riktigt mysigt faktiskt sen gick vi en stund på stan och barnen sov och sen handla vi lite och efter det gick vi hem..
 

Imorgon ska jag, Tiffany och "R" kolla på en ny bilbarnstol till Tiffany för behöver en ny stol nu.. Annars vet jag inte riktigt vad som händer imorgon men jag behöver vila min fot, har fått ont under foten kan inte sätta ner den helt så går runt och haltar lite just nu.. Kommer inte på så mycket mer och skriva nu ikväll, vart ett långt inlägg ikväll.. Ha det bra!!
 Bilder från idag på Barncafét på Tiffany.. Första gången hon åker sån bil och lyckas ta sig fram med.. Jätte duktig tjej verkligen..<3

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards