Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av julimamma - 24 augusti 2011 23:45


  Tiffany när hon gungade idag.. (24augusti 2011) - 13månader..   

Av julimamma - 24 augusti 2011 23:14

Under kvällen så har vi mest tagit det lugnt och Tiffany åt sin gröt och ersättning jätte bra och hon har även ätit upp burken med katrinplommon & päron så jag och Tiffany var och köpte en ny burk. Då passade vi även på och gå förbi lekparken igen och då fick Tiffany gunga en stund och hon pratade hela tiden. Sen när vi skulle gå hem så tog vi en liten promenad och då möter vi folk med sina hundar och Tiffany är verkligen tokig i hundar, en av hundarna var en av våra grannar och hon fick klappa hunden sen var hon jätte glad. När vi kom in igen så fick hon hoppa i hoppgungan men den tycker hon inte om så mycket längre, men under tiden hängde jag upp tvätt. Sen när jag var klar så klippte jag naglarna och rensa Tiffanys öron sen fick hon lite ersättning och katrinplommon och så fick hon sova för natten. Men hon ska få mer ersättning vid kl 00, sen blir det och sova för natten jag med, imorgon vet jag inte riktigt vad som händer under förmiddagen. Men under eftermiddagen ska vi träffa Sofia och ev. Emma och Leo med och gå på barncafé(Malva) då är de 3:e gången denna vecka och i rad med. Kommer inte på så mycket mer och skriva nu ikväll, ha det bra.
  ( Tiffany börjar bli jätte duktig på stå själv mer nu.. )

Av julimamma - 24 augusti 2011 17:17

Ville bara skirva om att Tiffany har ätit jätte bra idag till och med vanlig mat och nästan hela burken med katrinplommon & päron, det trodde jag faktiskt inte att hon skulle göra.. Vi var till barncafé under efter middagen sen gick vi till lekparken(kråkis) en stund så Tiffany fick sitta i sandlådan och gunga en stund idag.. När vi kom in så fick hon leka en stund sen fick hon mat och nu ligger hon och sover middag igen.. Men nu hoppas jag verkligen att det håller i sig med att hon fortsätter äta vanlig mat och gröt som vanligt, det är mycket roligare och ge henne mat då.. Under kvällen blir det och ta de lugnt för idag känner jag mig lite slö och frusen.. Kommer inte på så mycket mer och skriva nu, men jag kanske skriver mer ikväll.. Ha de bra..
(Det har Tiffany ätit under dagen, det är också någonting jag vet att hon tycker om..)

Av julimamma - 24 augusti 2011 12:25

Imorse vaknade Tiffany strax innan kl 9, vi gick upp och åt frukost sen fick hon leka en stund i gåstolen sen gick till apoteket och beställde mer mat åt Tiffany, sen gick vi till Hemköp och handla lite.. Köpte katrinplommon med päron för jag tycker inte Tiffany har bajsa "normalt" nu på några dagar så därför ska vi testa denna gång om det funkar med katrinplommon.. Sen har hon även fått messmör i sin ersättning med så någonting borde funka av det.. Just nu ligger Tiffany och sover middag så jag tänkte faktiskt också passa på vila, är ganska slö idag så under eftermiddagen händer det ingenting speciellt.. Ska bara ut under eftermiddagen med antingen på promenad eller till lekparken.. Kommer inte på så mycket mer och skriva nu faktiskt, skriver kanske mer ikväll.. Ha de bra..

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards