Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av julimamma - 16 augusti 2011 23:39

Under eftermiddagen så har jag och Tiffany varit ute en stund och då träffade vi även Karin.. Vi gick en runt en stund på stan sen gick vi och handla lite sen till lekparken sen var det dags och gå in.. Då fick Tiffany bada och sen fick hon lite mat och sen fick hon sova en stund till för hon sov middag bara 1timme innan och hon var fortfarande trött.. Under tiden hon sov middag så kollade jag på film men jag somnade med sen vaknade jag av att "R" kom hem från jobbet och då vaknde även Tiffany med.. Sen under kvällen har jag fixat ordning med Tiffany´s kläder och blöjor som hon ska ha med sig till dagis imorgon, och så fixade jag hennes "Min bok" som alla barnen har en varsin på avdelningen.. Så jag satt och klippte och klistrade lite under kvällen med lite kort och sen har jag tagit det lugnt och ska strax sova.. Imorgon ska vi till dagis på eftermiddagen istället får vi se hur det är då, får se vilket som fungerar bäst med Tiffany och ha henne på dagis på förmiddagen eller eftermiddagen.. Kommer inte på så mycket mer och skriva nu.. Ha det bra..
 

Av julimamma - 16 augusti 2011 11:41

Vi vaknade vid kl 8 och åt frukost och sen gick vi vidare till dagis och idag gick det bättre än igår faktiskt.. Personalen hade läst fel i papprena om att Tiffany skulle skolas in nu, dom tog det för givet för dom andra barnen skulle börja nu och då trodde dom även att Tiffany skulle börja med redan nu.. Men nu när Tiffany redan har en plats och har varit där 2dagar och det börjar gå bättre så tycker jag att de är bättre och fortsätta nu med inskolningen.. Så Tiffany har redan börja på dagis istället för i OKTOBER och det känns faktiskt helt okej eftersom Tiffany själv tycker det är roligt där.. Just nu ligger hon och sover middag så jag tänkte passa på och kolla på film och ta de lugnt en stund sen blir det och gå ut under eftermiddagen på en promenad.. Skriver mer ikväll, ha de bra!!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards