Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av julimamma - 14 augusti 2011 22:54

Under eftermiddagen hände de inte så mycket vi tog de mest lugnt utom att "R" var till jobbet och fixade ordning med några bilar.. Medan Tiffany sov middag så passade jag också på och göra det för jag var helt slut, antagligen är det någon förkyldning som bråkar med mig i kroppen.. Ikväll så var vi över till "R" syster(Anna) som fyller år idag, GRATTIS!! På vägen hem så sov Tiffany i vagnen och vaknar till när vi var i hissen, bytte blöja och gav henne lite ersättning sen somnade hon om igen och UTAN NAPP denna gång med.. Hon har sovit UTAN NAPP nu 2nätter i rad får se om hon gör det i natt med.. Hon är verkligen jätte duktig hon har den bara mest nu på dagarna när hon ska sova middag när hon ska somna sen spottar hon ut den.. Är verkligen stolt mamma till dig Tiffany, det ska du verkligen veta.. Ska in och duscha nu sen ska Tiffany få mer ersättning sen ska jag sova faktiskt.. Ha det bra..

19dagar kvar, längtar!!

Av julimamma - 14 augusti 2011 14:59

Imorse så tog "R" Tiffany när hon vaknade och jag fick fortsätta sova en stund till.. Mår inte så jätte bra idag känner mig väldigt slö i kroppen, ont halsen, nyser, näsan börjar rinna emellan åt antagligen på väg och bli förkyld.. Annars under förmiddagen så har "R" hjälpt mig med och fixa mitt hål som hade läckt ihop i näsan.. TACK!! Just nu ligger Tiffany och sover middag för hon var trött och var lite varm tempen var på 37,3 annars ligger hon på 36grader.. Men hon fick lite alvedon men hon verkar inte vara sjuk tror mer på att det är tänderna som bråkar med henne.. Det märker vi om några dagar om det är tänder på G eller om hon är på väg och bli sjuk.. Ska vila en stund nu, hörs senare.. Ha de bra..
  Bilderna är från google.

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards