Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av julimamma - 4 augusti 2011 22:22

Under eftermiddagen så var jag och Tiffany ut på promenad till Big Inn och hämtade ut ett packet sen gick vi in på Willys och handla lite sen vidare hem.. När vi kom hem så busade jag med henne en stund för hon tycker verkligen om och hålla på slänga sig bakåt när man håller i henne i famnen sen fick hon lite mat och så fick hon sova middag en stund för hon var ganska trött idag men det kan också vara för att hon vaknade kl 8-9 nu på morgonen.. Annars idag har vi köpt en ny bilbarnstol till Tiffany och hon sitter jätte bra i den får se vad hon tycker om att sitta i den i bilen.. Den nya stolen heter; Acta Graco Duoflex XTP.. Under dagen så har Tiffany faktiskt varit väldigt busig, glad och sprallig men vet inte rienktigit varför för så sprallig har hon inte varit förut, men hon har blivit mycket piggare sen operation men det är bra det.. 

Nu ikväll så har jag tagit de lugnt och kollat på en gammal film; Just my luck.. Har nyligen duschat och Tiffany har fått sin ersättning och sover igen, ska strax sova jag med för jag är jätte trött.. Ha det bra!!
   

Av julimamma - 4 augusti 2011 11:02

Imorse så vaknade Tiffany runt kl 8 och då gick "R" upp och gav henne gröt och ersättning.. Så jag fick sovmorgon till kl 9 ungefär och då åt vi frukost sen gick "R" till jobbet och Tiffany fick gå i gåstolen och hoppa i hoppgungan så hon vart trött så nu sover hon middag.. Sen under eftermiddagen blir det och kolla på en bilbarnstol annars blir det och ta det lugnt och gå ut till lekparken med Tiffany.. Skriver mer ikväll..

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards