Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av julimamma - 2 augusti 2011 22:13

Imorse vaknade Tiffany vid kl 05, men "R" gick upp och gav henne ny blöja och lite ersättning sen somnade hon om igen.. Sen vaknade Tiffany vid 8:45 men vi gick inte upp fören kl 09;00 för hon låg och pratade med sig själv.. Vi åt frukost och sen busade vi en stund med Tiffany sen åkte vi till sjukhuset hade tid kl 13, men vi var där redan ca kl 12:30.. Eftersom vi var på BVC igår så behövde dom inte ta längd och vikt idag så det var bara POX och den låg idag mellan 95-96%, vilket var jätte bra.. Sen gick vi till nästa avdelning och där fick Tiffany göra ultraljud på hjärtat och det såg bra ut och vi ska börja trappa ner med hennes mediciner med och om 2veckor ska vi sluta helt med dom med.. Efter vi var klara på sjukhuset åkte jag och Tiffany till Kungsör och var hos mina föräldrar en stund och gratta mamma och träffade även min mormor.. Där åt faktiskt Tiffany en hel tårtbit med och hon har inte vilja ätit någonting på 1vecka bara sin ersättning.. Sen åkte vi hem igen och åt lite sen ut igen och träffade Karin och vi var till lekparken(kråkis) en stund och busa med Tiffany, sen gick vi till affären och handla lite och köpte lite bröd och mata änderna med och sen gick vi med Karin hem för hon har flyttat.. Sen gick vi hem och Tiffany åt faktiskt gröt ikväll, vilket hon inte heller har gjort på någon vecka.. Så nu är det bara hoppas att det håller i sig att hon vill äta igen, då kanske hon ökar lite mer i vikt mer som hon behöver göra nu så hon får lite mer på kroppen.. 

Imorgon ska jag och Tiffany träffa Emma & Leo igen på barncafé, jag och Tiffany börjar nästan bli stamisar där, men det är så bra för barnen och vara där.. Jaja, kommer inte på så mycket mer och skriva nu ikväll så ha det bra!!
   Tiffany sitter och gungade idag..

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards