Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av julimamma - 8 augusti 2011 22:07

I eftermiddag så åkte vi till mina föräldrar och Tiffany har ätit jätte bra under dagen men sen ikväll när hon skulle få gröt åt hon max 3skedar men vägra svälja det hon hade i munnen.. Så hon fick sin ersättning sen verkade hon inte riktigt mätt så jag blanda ordning välling så hon åt 250ml på flaskan istället sen bäddade jag ordning soffan sen somnade Tiffany i sin säng efter en stund.. 
Annars ikväll har jag baka scones och det blev lika bra denna gång med.. Nu ska jag dricka te och äta scones sen ska jag duscha och sen vid kl 00, ska jag mata Tiffany sen ska jag sova för natten.. Skriver mer imorgon, ha det bra!! 

Av julimamma - 8 augusti 2011 13:19

Imorse vaknade Tiffany strax efter kl 6 för då var "R" vaken för han skulle till jobbet.. Hon ville bara ha sin ersättning sen ville hon inte somna om fören kl 8, så jag satt inne hos henne tills dess sen gick fakiskt jag själv och sov en stund 1,5timme sen vaknade Tiffany igen och då åt hon mer ersättning och jag åt frukost.. Imorse ville inte Tiffany ha gröt och hon var jätte grinig så vi får se hur hon är under eftermiddagen nu, när hon har sovit middag en stund.. Annars under eftermiddagen blir det och ta det lugnt och hänga upp lite tvätt med.. Skriver kanske mer ikväll om det finns något speciellt och skriva om.. Har gjort klart saken jag gjorde igår kväll.. Kommer en bild på den, ha det bra!!
Det vart en kudde av samma tyg som hennes gardiner.. På den så har jag även brodera hennes namn och satt dit några pälor med..

Vill göra något mer pyssel men kommer inte på riktigt vad jag ska göra... 



»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards