Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av julimamma - 9 januari 2012 21:39

Under eftermiddagen så har jag och Tiffany tränat en del och så har vi även lekt med. Så ville hon gärna vara med när jag hängde tvätten och plockade bort kläderna som är försmå tex pyjamas i str: 74. Annars så har de inte hänt så mycket mer än att jag gjorde maten ikväll till mig och "R" vilket inte händer ofta. Tänkte kolla på Byggfällan sen måste jag verkligen sova för natten. Skriver mer imorgon så ni får ha de så bra, God natt!!

Saker jag skulle göra under dagen:

1, Hänga tvätt.  
2, Gå ut på promenad. (blev inget)
3, Träna med Tiffany.
4, Bada Tiffany ikväll.
5, Lägga mig skapligt. (ska göra)
 

Av julimamma - 9 januari 2012 14:10

Igår somnade jag tidigare än vanligt redan vid kl 23, och vaknade vid kl 8:30 första gången för jag hade ställt alarm på mobilen för jag skulle ringa till BVC och ändra tiden dels för att de är dags för 18månaders sprutan och de är ganska precis innan vi ska till Göteborg. Så vi Tiffany får den sprutan när vi kommer hem istället från göteborg, vilket är bättre då slipper vi att Tiffany ska bli dålig precis innan vi ska ner. Sen la jag mig i sängen en stund tills Tiffany vaknade vid kl 10 och då fick hon välling och så ringde jag till nästa ställe som var till sjukhuset och kolla när dom hade tänkt att Tiffany ska få nästa dos 2, med INFLUENSASPRUTAN och den ville dom att hon skulle få innan vi åker till göteborg. Men jag kommer inte på så mycket mer och skriva nu, skriver mer senare ikväll. Ha de bra!
Saker jag ska göra:
1, Hänga tvätt.
2, Gå ut på promenad.
3, Träna med Tiffany.
4, Bada Tiffany ikväll.
5, Lägga mig skapligt.


Så idag har jag redan hunnit med:

  • Ringt till BVC.
  • Ringt till sjukhuset. 
  • Lagat mat till Tiffany. 
  • Gett Tiffany middag.
  • Satt igång en maskin med tvätt. 
  • Diskat.
  • Plockat in rentvätt.   
     
Av julimamma - 9 januari 2012 13:59

 
Tiden verkligen fort de är redan 7år sen du somnade in efter en lång tid kämpande. Saknaden blir bara större och vissa dagar är de jobbigare och verkligen inse att du kommer inte komma tillbaka till oss mer.  Vill verkligen ha dig tillbaka men du finns i mina tankar, drömma, minnen, hopp och kärleken men de är allt jag har kvar och våra fina minnen tillsammans. Har redan tänt massa ljus för dig idag och kommer tända ännu fler så du verkligen ser att jag tänker på dig idag för idag är de bara DIN dag. Jag saknar dig mormor, världens finaste ängel. Vila i frid. <3
 

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards