Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av julimamma - 20 januari 2012 23:45

Under eftermiddagen så gick jag och Tiffany ut på en promenad för dels för att försöka få henne och sova i vagnen, men det ville hon inte göra. Vi handla lite på apoteket och sen gick vi vidare till Hemköp och handla lite saker till Tiffany bland annat välling som var slut. Sen gick vi hem och då var de dags för Tiffany och få lite gröt men de ville hon inte ha eller ersättning heller hon drack 50ml. Så jag väntade 1timme och testade med välling istället men de ville hon inte ha hon drack bara 30ml, så bråkar även hennes mage med henne igen. Hon har väldigt mycket gaser och fiser en hel del men jag testade de mesta på henne men inget ville funka. Men iallafall de slutade med att jag och Tiffany åkte till mina föräldrar under kvällen och då fick Tiffany leka en stund sen testade jag med speciallblandning med ersättning men hon drack ca 30-40ml sen ville hon dricka mer. Så jag la henne i sängen och hon sover fortfarande tänkte hon skulle få sova iallafall till kl 01.00 sen ska jag väcka henne och testa och ge henne lite välling då. Eftersom hon inte har sovit någonting idag så var hon övertrött under kvällen så jag låter henne få sova iallafall 3timmar nu  så tänkte jag testa med välling. Sen ska jag sova för natten jag med för jag är trött redan nu. Ska kolla på 112-på liv och död sen blir de och väcka Tiffany sen sova. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Så ni får ha de bra och sov gott sen, Hej då! =)

Av julimamma - 20 januari 2012 14:47

Under dagen har Tiffany lekt en hel del och så fick hon sova middag men sov bara 20minuter sen tyckte hon det var bra. Men just nu ligger hon i min säng och förhoppningsvis somnat eller håller på somnar. Hon är verkligen en envis tjej som vet vad hon vill. Annars just nu sitter jag och kollar på tv och tar de lugnt tänkte ta någonting och äta börjar bli hungrig. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu, skriver mer senare. Ha de bra! =)

Av julimamma - 20 januari 2012 11:06

Då har jag och Tiffany fått i oss frukost och Tiffany leker med sina bilar. Får se vad som händer under dagen och kvällen idag. Skriver mer senare. Ha de bra! =)

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards