Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av julimamma - 18 januari 2012 23:58

Nu sover äntligen Tiffany och jag har nyss duschat och har även fila mina fötter och nu tänkte jag kolla på 112-på liv och död. Behöver komma ner i varv efter allt springande emellan datorn och Tiffany under kvällen, sen ska jag sova för natten efter programet för jag är egentligen jätte trött. Ha de bra, god natt! =)
 

Av julimamma - 18 januari 2012 23:17

Jag la Tiffany i sängen vid kl 19:45 men hon har inte kommit till ro för hon var hård i magen tack vare tanden som kommer nu. Ibland blir hon hård i magen men de är sällan, men denna gång så blev hon väldigt hård och varje gång hon har försökt trycka så blir hon jätte ledsen. Men så hjälpte jag henne lite med tempen och masserade magen så hjälpte de och nu verkar hon ha lugna ner sig och kommit till ro, hon vart väl trött också av allt. Så nu ska jag duscha sen ska jag sova för jag är jätte trött. Kommer inte på så mycket mer och skriva nu, God natt! =)
 

Av julimamma - 18 januari 2012 22:36





Detta är Tiffanys tänder nu, hon har 10st tänder nu.

   

Av julimamma - 18 januari 2012 21:41


Idag var vi på bassäng träning och Tiffany var lite osäker i början men de gick över ganska snabbt. Så hon tyckte de var jätte roligt och få bada igen och hon var jätte duktig på träningen idag. Men hon vart verkligen jätte trött men hon sover helst inte i bilen men hon sov istället i 2,5timme hemma istället.
Under kvällen har hon varit väldigt knäig och gnällig vilket hon brukar vara väldigt sällan, trodde de var magen som bråkade men de var också att hon har fått en KINDTAND till nu. Så blir hon ibland hård i magen vilket hon är ikväll med, men nu har hon somnat iallafall. Fått lite hjälp med magen och alvedon så ska hon förhoppningsvis få sova lugnt i natt. Tänkte även lägga in lite bilder från idag när vi väntade på få gå in till omkläningsrummet. Så kan jag även skriva att Tiffany vill verkligen gå själv från bilen till omkläningsrummet idag, hon vart arg och ledsen när jag skulle bära henne. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Ha det bra! Så skriver jag mer imorgon igen.

      



Av julimamma - 18 januari 2012 16:09

Imorse så vaknade vi vid kl 10 åt frukost och så packade vi ner våra badkläder m.m Det var dags för bassängträning idag. Under tiden vi var på bassängträningen så var Tiffany lite osäker i början men sen gick det jätte bra, vi tog även lite kort och filmade med. Men dom bilderna kommer senare ikväll för "R" har kameran med sig till jobbet just nu. Tiffany sover middag och jag skriver i bloggen och kollar runt lite på internet och tv samtidigt. Kommer inte på så mycket och skriva just nu, skriver mer ikväll. Ha de bra!
 

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards