Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av julimamma - 21 januari 2012 23:45

    

Lite bilder från idag när Tiffany satt och lekte en stund på golvet innan vi gick ut på promenaden. Så under kvällen så tog jag även kort på favorit-råttan: PYSEN! Det ser ut som att han sitter fast emellan sängbena men han gör inte de. Istället för att spring fritt på golvet så står han bra där och kollar runt istället, Pysen är bra rolig råtta som är lite knäpp.  Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Ha de bra! =)

Av julimamma - 21 januari 2012 23:08

Idag så vaknade jag och Tiffany vid kl 9:15 och så gjorde jag ordning välling till Tiffany men hon var inte så jätte sugen på de men fick i henne iallafall 170ml. Sen fick hon leka en stund och vid kl 11:30 gick hon och jag ut på en promenad en stund samtidigt som min mormor och plastmorfar kom. Men vi gick väg en stund och Tiffany somnade till strax efter några minuter. Så hon sov i vagnen i 1timme och så fick hon sitta på golvet och leka och busa med oss även med gammelmormor och det tyckte hon var jätte roligt.
Vid kl 14 åkte vi till Köping och lämnade av brorsan hos en kompis och vi hämta Tiffanys vinterskor, glömde dom igår. Sen åkte vi vidare till Arboga och handla på Dollarstore sen vidare hem igen och då försökte jag och ge Tiffany ersättning men hon ville inte ha. Då testade jag med välling och det gick lite bättre men tvinga henne lite eftersom hon försökte streta emot. Men Tiffany drack iallafall 90ml sen fick hon leka en stund för de gick inte och få henne och sova en stund fast hon var trött.
Så fick Tiffany även bada ikväll med och det tyckte hon var jätte roligt med skum och blöta ner mamma lite. Så försökte jag få henne och dricka välling efter en stund men de ville hon inte så hon var arg och samtidigt så svalade hon antagligen ner luft i fel struppe och spydde ner sig och mig. Så jag borsta hennes tänder la henne för ett par timmar, tänkte väcka henne vid kl 00:00 och försöka få i henne välling hon har inte vilja äta så bra idag pga. magen. Men de är bättre med magen idag för hon har inte lika stor mage idag med massa luft så de är skönt bara hoppas det försvinner helt. Hon ska även få Laktulos imorgon med för hon har fått det idag dels för att hjälpa hennes mage lite extra. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll om våran dag. Ha de bra! =)

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards