Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av julimamma - 13 januari 2012 22:04

  De är en sån gåvagn som Tiffany tränar med här hemma varje dag nu och det går bättre och bättre, men hon behöver fortfarande lite hjälp och mer träning så blir de bra. Under kvällen så har Tiffany badat en stund och hon tycker verkligen om och bada med skum så det är knappt att hon vill gå upp. Sen fick Tiffany välling och sova för natten runt kl 20:45.
 
När Tiffany låg i sängen för natten så gjorde jag rent hennes flaskor, fixade med mat för imorgon till henne, plockat ordning i vardagsrummet och slängt lite skräp och bytt gardiner i vardagsrummet och köket så nu ser det bättre ut än innan.

Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra för jag är inte tillräckligt trött för att sova för natten heller. Tänkte iallafall ta en dusch sen får vi se om de blir och kolla på någon film eller någonting annat. Kommer inte på så mycket mer och skriva för ikväll, men ni får ha de så bra! =)






Av julimamma - 13 januari 2012 19:48

Då är de dags och göra ordning badvatten och låte Tiffany få bada en stund sen ska hon få välling och sova för natten. Skriver mer senare. Ha de bra! =)
 

Av julimamma - 13 januari 2012 13:20

Imorse vaknade vi vid kl 10 tiden och då fick Tiffany sin välling och jag åt frukost. Så har Tiffany tränat en del under förmiddagen och sen fick hon lite mat så var hon trött så nu sover hon middag. Så just nu tänkte jag skriva lite blogg sen tänkte jag vila en stund jag med så de blir och kolla på  tv en stund sen får vi se när Tiffany vaknar. Annars idag är de fredag den 13, vilket kan betyda oturs dagen men än så länge har jag inte haft någon otur.
Ikväll tänkte jag att Tiffany skulle få bada och så ska vi ha en myskväll tillsammans. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu. Men skriver mer senare, ha de så bra tills dess. =)
   
När Tiffany äter sin mat själv, hon är så duktig. <3

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards